Verdens største pilfinger – hjælppp….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2006 Verdens største pilfinger – hjælppp….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, det drejer sig om lillepigen. Hun er bare verdens største pilfinger på præcis 1½ år. Hun går fra det ene skab til det andet og hiver ris, mel, sukker, kopper osv ud på gulvet. Bleer, engangsklude, wc børste osv ligger og flyder på gulvet hele tiden.

Jeg ved godt at børn piller, men hende her er bare en af de værste af slagsen!!! Jeg har et stel der er mindst 30 år gammelt. Det har overlevet alle mine andre børn, uden at få en skramme. Men nu har lillepigen ødelagt en kop øv…

Nogen der husker hvornår det holder op? (fatter ikke at jeg har glemt de med alle de unger jeg har)!! Og er jeres over det værste? Jeg er sq begyndt at bekymre mig om, hun nu bliver lige så aktiv som hendes ene storebror hjææælp….Ellers er hun en meget stille og sød pige, men en kæmpe pilfinger…kh mamma og lillepigen 1½ år og ustyrlig…

panja1panja1
    Medlem

Hm vi har fulgt en anden strategi, vi har sat børnesikringer på alle skabe og skuffer undtagen to skuffer som de så må tømme som det passer dem. Det virker som om nyhedens interesse har aftaget, og de roder stort set ikke i dem mere. Men måske får vi så bare problemet igen når de øvrige sikringer engang ryger af?

kh Anja

mor4mor4
    Medlem

Ja, jeg havde også troet, at jeg havde prøvet det meste, men Laurits slår alt.. han kan bare det hele.. + den lille detalje at han er superdygtig, og kan skrue låg af alt.. så i går da jeg var ved at bage stod han pludselig og drak af min mandelessens ( godt at den grønne frugtfarve stod et andet sted )han henter stole og løser målrettet de forhindringer jeg stiller i vejen for ham. De gammeldags lukkehåndtag på køkkenlågerne som har været forhindringer nok for de andre, de forsinker ham ikke engang. han tilslutter uden problemer Magnus spil til fjernsynet. åbner køkkenskabet og fodre kattene ud over hele gulvet.. putter hele ruller af toiletpapir i toilettet.. hiver tøj, strømper o.lign op af skuffer. Hiver puder hynder, tæpper o.lign rundt i stuen, der flere gange om dagen ligner noget som er vendt på hovedet.. nu er der blevet sat gaffatape på køleskabet, så han ikke kan åbne det, da jeg konstant kunne tørre mælk op i køkkenet, og han gnavede løs af grøntsagsskuffen. microbølgeovnen skal altid lige kigges efter inden den startes der kan jo godt ligge mobiltelefoner, bil o.lign inde i hjørnet. Men det skal nok blive bedre.. han flytter jo hjemmefra engang.. 😉 kh Helle

Anonym
    Gæst

Tak for trøsten:)) Kan nikke genkendende til mange ting. Jeg har ikke tal på hvor mange toilettruller, der er smidt i toilettet. Plus sutter, blyanter, håndklæder, ryger ligeledes direkte ned i toilettet:( Hun fodrer dog ikke katten, kun sig selv med kattemad!!! Når jeg lægger tøj sammen, må det være ‘højt oppe’ for hvis hun på nogen måde får fingrene i tøjet, så ryger hele l… på gulvet, og så kan jeg ellers starte forfra. Jeg har hevet stikket til DVD spilleren ud, fordi hun eeeelsker at tænde og slukke for den. Og hver gang den tændes, kommer der et blåt billede på skærmen – det ved hun den bandit!! Utroligt hvor godt fjernbetjeningen virker, når hun klikker på den. Men når jeg bruger den, må jeg vende den direkte mod TV’et. Men hun kan nøjes med at trykke og så er det sq ligemeget i hvilken retning den vender grrrr….Som regel sidder jeg og ammer og kan derfor ikke tage den fra hende og så må jeg sidde og kigge på et eller andet åndsvagt program eller ‘menuen’ argghhh….:)

Ja, hun flytter vel hjemmefra på et tidspunkt suk…:)

KiwibirdKiwibird
    Medlem

Jeg troede ellers at jeg havde den største af alle pilfingre. Men Maria er hvis ligesom alle andre. Hun elsker at rode i køleskabet. Hive alle køkkenredskaber ud af skabene. Slukke for fjernsynet. Hive katten i halen/ørene. Nippe blomsterne af. Tømme affaldsposen. Rive avisen i stykker. m.m.m. Det er smadder irriterende, men jeg kan ikke lade være med at grine.

Berit og Maria

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.