sympt. og tænder?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2006 sympt. og tænder?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    liwedaliweda
    Medlem

hejsa..
    har lige opdaget Ida har fået eller er ved at få en kindtand. Hun har i en uge haft diarre og et døgn med høj feber. Vi troede det var mave virus, men kommer til at tænke på om det er tanden? hun har meget nedsat appetit. hvad har i erfaringer med?

MosterUhyrMosterUhyr
    Medlem

Velkommen til helvede. Vi døjer med diarre’, nedsat appetit, hysteri, feber og MEGET rød numse… Jeg smører gummerne med det gel man kan købe i håndkøb, og det virker. Ellers bliver måsen bare smurt godt med zink-salve. Indimellem er jeg så heldig, at jeg får 2-3 timers sammenhængende søvn…

ZZzzzzzzz-knus

Symptomerne kan godt være kædet sammen med tandfrembrud. Vi kender ihvertfald samtlige symptomer her også!
    Knus fra Margit, Sofie (12 tænder) og Simon (10 tænder og 2 stærkt på vej pt)

bugaloobugaloo
    Medlem

Ja de er sgu slemme de der kindtænder. Nicolas har flere gange fået tænder i ryk, dvs. flere på en gang. Han har for godt 2 mdr. siden fået de 4 første kindtænder. der havde vi to nætter der var slemme. Ellers ikke noget. For 14 dage siden fik han de sidste 4. Han var rød i numsen og havde aff. mange gange om dagen. Ikke tyndt eller noget. Bare meget af det.

Men han har taget det der med tænder helt fint. Så jeg kan jo nu ånde lettet op. Begge mine drenge har alle tænderne:-)

Anonym
    Gæst

Lillepigen har 12 tænder. Jeg har ikke lagt mærke til nogen symptomer på kindtænderne. Men hvis jeg tænker tilbage, så havde hun nogle dage forleden, hvor hun havde diarre. Måske det var pga. kindtænderne hmm….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.