Tøj på armene når man sover ude i voksiposen?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2006 Tøj på armene når man sover ude i voksiposen?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    hanneklavshanneklavs
    Medlem

Hej
    Simon elsker sin pose og sin vogn, men mor her ved ikke helt hvad han skal have på…
    Han har strømpebukser på, body og en trøje. Elefanthue og små luffer til de små fingre.
    Men de små arme stikker jo ud af og til. De bliver lidt kolde. Men hvis jeg giver ham en tyk trøje på koger han jo når han kommer op.
    Hvad gør i?
    Hanne

LoneAAALoneAAA
    Medlem

Hej.

Min datter på 14 dage sover i voksiposen iført kortærmet body, langærmet bluse eller tynd trøje og strikket djævlehue. Hun har ikke handsker på. Jeg synes hun holder varmen fint, også i fingrene. De er måske kølige men ikke kolde eller blå selvom hun vifter dem ud af posen. Jeg tror det er varmen/varmestrålingen fra posen der gør hun holder varmen. Jeg havde hørt at blusen ikke skulle være nødvendig, men det tror jeg dog den er, så længe hun ikke har mere sul på kroppen (ca. 4 kg baby). God fornøjelse med posen. Hilsen Lone

vic1ranvic1ran
    Medlem

Til William er en bomuldsstrikketøj helt oerfekt, hverken for varm eller for kold.
    Men det er svært da børn jo holder varmen forskelligt. jeg synes også at det er enormt svært i denne tid hvor vejret skifter, fra hundekoldt til mildt

Held og lykke
    RAndi og william

Anonym
    Gæst

Emil sover med en fleecehættetrøje, en bomuldshue, langærmet body og strømpebukser. Det går fint.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.