Tosset spørgsmål – med kig og hjælp mig! :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2006 Tosset spørgsmål – med kig og hjælp mig! :-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Mori06-09Mori06-09
    Medlem

Hej tøzzer

Jeg er blivet stillet det underligeste spørgsmål idag af et familie medlem: Hvad ønsker Josephine sig i julegave???????

Hel ærlig vi er kun i september mdr, der er et skykker tid til jul, men hun ville gerne snart vide lidt, da hun skal købe julegaver til mange… og jeg er helt paf jeg plejer selv først og købe dem i midten af december.

Men hvad ønsker man sig i julegave til en pige på 9 mdr(det bliver hun i dec)????

Camilla

panja1panja1
    Medlem

hvad med
    -legetøj beregnet til hendes alderstrin og op? fx fra tiny love, play2gro, lamaze mv,
    -godt kvalitetslegetøj lego duplo, brio osv som hun kan bruge senere.
    – tøj str ca 1 år.
    – gåstol eller babygynge/sansegynge el lign. Kig evt her for inspiration http://www.legeskabet.dk/

mvh Anja

msh2002msh2002
    Medlem

okay, må sige hun er i god tid…..

Men lillepigen skal da have Mega Bloks, dem har vores unger leget meget med. En rød dukkevogn (hvis hun ikke allerede har fået den). Brio stable klovn. Sin egen stol til at have til at stå i stuen (jysk har dem gerne til ok priser, det samme med Ikea). Sin første bløde dukke.

Generelt ønsk dig alt det, som du selv er for nærig til at købe. Jeg bliver personligt glad for noget, som er en tand mere lækkert end det jeg selv ville købe (altså ikke det samme som at man kun vil hvae dyre gaver…håber du forstår…).

Mange hilsner

Mette, som nu skal finde på gave til nr. 3 i rækken, føler vi allerede har alt…..

Anonym
    Gæst

Idé: penge til de første sko (hvis du fx køber Angulus som jeg ofte har gjort koster de 400-600 kr.!) + rød knallert (rigtig god!)

Vi har snart indført til vores pige paa 3, og vil ogsaa gøre det med den mindste, at hun ønsker sig nogle gaver som vi ved, hun bliver glad for – de behøver ikke være store, det er børnene jo ligeglad med – og saa ønsker hun sig penge for resten. Det tog overhaand med at alle i familen synes de skulle stille med en gave fra 100-400 kr. – det bliver altsaa til alt for meget legetøj som er helt overflødig for saadan nogle smaa unger. Saa hellere faa en lille ting + nogle hundrede kroner som vi saa sætter ind paa hendes konto. Der bliver nok af ting at bruge dem paa senere naar de bliver større og skal have møbler, cykler etc.

mor4mor4
    Medlem

Det helt store hit her i huset er Fisher Price´s little People, Allerede nu er Laurits rigtig glad for de figurer som følger med, han hugger dem hele tiden fra Elise og det giver lidt kriser. Og der er STOR legeværdi i det, fordi Magnus og Kristine er også stadig med på at lege med Little People og så er hele legeværelse lavet om til en by.. Man kan købe både de store og dyre pakker og små til ca. 49 kr. så der er noget i alle prislag..

GOD JUL !!!

Helle

Anonym
    Gæst

Tænk på børneværelset.

Her hos os, er Emil nr. 2, så vi har masser af lejetøj. Så jeg ønsker mig mest til børneværelset.

Vi ønsker os:

Tallerkenrække i hvid, til bogreol (Idemøbler)
    Sirius silikonelyskæde med blå elefanter eller flyvemaskiner.
    Kurveophæng i grøn ( IKEA)
    Billeder med dyremotiv ( Babysam)
    Tøj str 80-86
    Legetøj ( bold, træklodser)

Håber at det er ideer du kan bruge.

Kh Heidi

Mvh Margit

lausemor1lausemor1
    Medlem

Nogle af de ting jeg husker min søn blev rigtig glad for at få i 1 års fødselsdagsgave var:

Bondegård fra Krea med Schleich dyr.

Little People skolebus

Duplo

Andre ideer:

Scooter

Gåvogn

Puttekasse

Trækdyr med snor fra f.eks. Brio (jeg har stadig lidt af mit gamle Brio Legetøj og synes det er så smukt og klassisk)

Træklodser

Tjek f.eks. Krea og den gamle skole ud.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.