Er jeres børn i vintertøjet?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Er jeres børn i vintertøjet?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Bisling1Bisling1
    Medlem

Syntes sgu altid denne tid på året er så svær.
    For Silke skal selvfølgelig ikke fryse, men på den anden side, så syntes jeg heller ikke vintertøjet skal i brug allerede – for hvad skal hun så ha på når det virkelig bliver vinter?

Silke har noget lækkert regntøj fra Katvig, med tyk fleece i både jakke og bukser – så det har hun på lige pt. Så har hun en overgangshue og overgangsstøvler på…

Men hvor er det dog koldt i dag….

Hvordan ser det ud hos jer?

Sara

LotbonLotbon
    Medlem

Ja det er sgu svært, for jeg ønsker heller ikke Steffen skal fryse…

Steffen er pt i alm tøj, regnbukser, gummistøvler og fleecejakke/softsheeljakke. Steffen har en tynd tophue med Cars-motiv på, ikke en elefanthue eller en hue med klapper, men begge dele er i dp-tasken som også indeholder en ekstra fleecejakke. Der er også to par vanter, bare tynde strikvanter.

Vores dp synes det er for tidligt med foret bukser eller flyverdragt, så vi venter lidt endnu.

Knuz fra Lotte

Både og… Flyverdragten er ikke fundet frem endnu, men Martin har strømpebukser på inden under de almindelige bukser. (ofte cowboy-bukser) Hvis han skal afleveres kl 7 har han hue og vanter (strik) på, og en efterårsjakke. Er det først kl 9 er det oftest bare jakken. I morges må jeg dog indrømme at det var med vinterstøvlerne på. Syntes det var for koldt til kondisko…

Sanne

Emma bruger en dejlig lun fleecetrøje, sammen med termojakke over. Hun er stadig i gummisko. I dag da vi var ude og cykle/gå en tur, havde hun dog strikelefanthue og strikvanter på. Hun får også strømpebukser på indenunder, eller termobukser ud over. Det er ved at blive rigtig koldt, specielt de dage hvor det også blæser.

knus marianne

skrotteskrotte
    Medlem

Simon har regnbukser og vinterjakke på og de sidste par dage har han haft goretex-vinterstøvler på.
    Flyverdragten hænger klar, men venter lige lidt endnu.
    Hilsen Lotte & Simon
    PS: i starten af oktober var vi et smut ved stranden fra børnehave af og jeg stod med ryggen til Simon og talte med hans storebror. Da jeg vendte mig om havde Simon taget det meste af sit tøj af og var klar til at gå ud og bade 🙂 Godt nok var det dejligt solskin den dag, men brrr.

LotbonLotbon
    Medlem

Ja sol, strand og vand… Det må da være lig med badetur, hvor svært kan det dog være at forstå!?!?!?
    Jeg vil nu også betakke mig for en badetur nu, men nogle er jo vilde med at bade hele året, vel at mærke uden for.

Kh Lotte

LotbonLotbon
    Medlem

Så Steffen kommer i flyverdragten fra i morgen af, og vintergummistøvlerne må han nok også hellere få med nu. Der er jo ikke meget ved at fryse tæerne mens resten har det varmt.

KH Lotte

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.