Jubi – så kom Silkes nye autostol – den er feeeeeeeeeed :)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Jubi – så kom Silkes nye autostol – den er feeeeeeeeeed :)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Bisling1Bisling1
    Medlem

Ja, nu kan Marius snart ikke være i babyautostolen mere og da Silke alligevel snart skal skifte stol, har vi så købt ny til hende (for Marius navnefest penge).

Vi tjekkede tænk for de nyeste tests og fandt Rømer kid fix stolen i Tyskland til lidt over 500 kr billigere end i Babysam.
    Den er bare så lækker!!

Jeg er ikke så vild med at hun skal ud af 5-punkt selen og sidde med alm. sele…. men har det lidt bedre nu hvor stolen trods alt kan sættes fast med isofix.
    Men Marius kan heldigvis være i babystolen lidt tid endnu 🙂

Er jeres unger rykket over i den helt store stol?

Sara

skrotteskrotte
    Medlem

Jeg synes Simon er for lille (ca. 97 cm) endnu og han sidder udemærket i hans autostol og den passer perfekt til ham, så han venter lidt endnu med at komme op i en større.
    Hilsen Lotte

LotbonLotbon
    Medlem

Steffen passer også nemt sin autostol længe endnu. Han er langt fra oppe i de øverste “hakker” til selebeslaget, så vi regner bestemt med at den holder til mindst fire år, som lovet da vi købte den. Det er en Britax, men hvad den hedder til efternavn kan jeg dæleme ikke lige huske.

KH Lotte

Emma kan også være i sin endnu, så vi skifter når maya vokser ud af den lille, så får emma også en ny stol og maya overtager emmas rømer king. Jeg regner med at det vare et par måneder endnu før vi skifter, maya skal lige kunne sidde sikkert selv og være stærkere i ryggen før jeg sætter hende i den større.

marianne

Bisling1Bisling1
    Medlem

Men den er så lækker og Rømer anbefaler den selv fra de 3 år…. men hvis det ikke var fordi Marius skulle overtage Silkes, så havde hun også ventet i længere tid med at skifte.
    Men med 3 børn, så er der desværre ikke plads i vores bil til 2 stole af den str. 9-18 kg har 🙁

Nå, men vi er glade for den nyes rømer kidfix og da det er den bedste i Tænks test, så håber jeg det bedste.

Marius er 9 mdr. i dag – har siddet uden støtte da han var 41 måned (ligesom Silke gjorde) og kan godt mærke at han er træt af babystolen… men vi venter dog lige lidt endnu med at skifte 🙂

Tak for jeres svar 🙂

sara

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.