Hvad søren skal hun ønske sig i fødselsdagsgave og julegave??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Hvad søren skal hun ønske sig i fødselsdagsgave og julegave??

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Bisling1Bisling1
    Medlem

For jeg syntes faktisk ikke hun mangler noget som helst.

Silke har dog lige fået ny autostol – smart at Marius ønskede sig penge til den næste autostol og pengene går til søsters, hæhæ… Marius arver jo bare Silkes.

Men jeg aner faktisk ikke hvad hun skal ønske sig.

Tøj har hun i bunkevis (ja, jeg køber jo vildt ind på lagersalg mv), legetøj mangler hun heller ikke, Biler har vi i massevis fra storebror, Bøger har hun også alt for mange af, cykel med støttehjul har hun også mv. mv. mv….

Hvad ønsker jeres unger sig?

Sara

LotbonLotbon
    Medlem

Tja det er et godt spørgsmål.

Steffen “ønsker” sig special skinner, broer, færge og andet til Briotogbanen, tøj i str. 104, en gyllevogn til traktoren, en Cars madkasse, Postmand Per bil og figursæt (Fasterhar købt) og så slap mine gode ideer op.

Steffen har jo også nærmest alt for meget legetøj, og der er en stor kasse tøj på vej fra en af mine gamle folkeskoleklassekammerater. De har tre børn og den yngste, en dreng, er fem år. Hun har ryddet op i hans skab og alt hvad der er i god stand sender hun pr. post og det koster gratis;-) De har nemlig ingen i deres omgangskreds med drenge yngre end deres. Heldigt ofr os og godt FB er opfundet. Jeg glæder mig til at modtage kassen.

Så mange input kan jeg ikke komme med, men jeg holder lige øje, måske kommer der et par gode forslag op…

KH Lotte

Anonym
    Gæst

Hejsa.
    En ide kunne være et årskort til zoo evt. ledsaget af noget relevant legetøj – det ønsker jeg i hvert fald til Mathias. Vi har en skøn zoo i Odense og når han bliver 3 skal han have sit eget årskort :-). Man kan måske også finde nogle andre “oplevelsesgaver” i jeres område… Ellers er det jo altid dejligt at få penge til børnekontoen (for forældrene) og så kan familien jo finde en lille ting til barnet. Mathias bliver næsten altid mest glad for de små ting som modellervoks, biler mm. Mathias ønsker sig alt hvad der findes fra “Cars”. Hans farmor og farfar har købt en kæmpe kasse med Thomas Tog og Brio-baner som han får i julegave – det skal nok blive sjovt at bygge togbane rundt om juletræet 🙂

Hilsen Laila

fru_tfru_t
    Medlem

Hejsa,

altså her i huset er det absolut største hit for tiden modellervoks – købte en stor kasse for nogle uger siden med mange tilbehørs dele og 12 bøtter voks – han kan sidde og lege med det over en time i træk – selvfølgelig har han brug for lidt hjælp af og til men der er ikke mange ting der kan fange så længe af gangen. Så måske en ide til ønske sedlen.
    Jeg ved også at musik instrumenter er et stort ønske – tror han får en Keyboard af mig – så kan jeg jo selv finde et der ikke kun har lyd styrkerne “høj” og “meget høj” at vælge imellem. Men ellers er der heller ikke mange gode ideer herfra
    Karina

Bisling1Bisling1
    Medlem

Tja… vi har desværre det meste allerede. modelervoks er også et stort hit her – keybordet spiller hun lystigt på (Mikkel har et fedt et).

Men ja, måske et zoo kort…

En ting har jeg dog selv fundet på – en børne stumtjener til hendes tasker og udklædningstøj… men skulle nu gerne finde på lidt mere til ønsakseddlen, hæhæ

Sara

baby9decbaby9dec
    Medlem

Oscar er også meget glad for at cyklen, men den kommer ikke op på siden af hans løbecykel – han kører på den til og fra børnehave.

Bare en lille ide her fra

Kh Vibeke

Bisling1Bisling1
    Medlem

Løbe cykler er super til at øve balance på – vi købte 3 i den vuggestue jeg arbejder i.
    Dog er Silke super glad for sin rigtige cykel og cykler til og fra vuggestue hver dag.

Men fedt med idéer til prinsessen der har alt… bare lad dem komme 🙂

Hilsen Sara

geagea
    Medlem

Toke ønsker sig:

Undertøj
    Sengetøj med Cars
    Cars ting
    Byggemand Bob ting
    Årskort til Givskud
    Gavekort til forårs sko
    Ting til købmands butik (leger købmand med storesøster Ea)
    Gode bøger
    Venligst Gry og Toke

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.