Jul på Kolding Sygehus (LANGT)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Jul på Kolding Sygehus (LANGT)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    geagea
    Medlem

Så har vi også prøvet at holde Jul på Kolding Sygehus.
    Jeg blev indlagt med Toke’s storesøster Ea fredag den 21/12-07.De 2 første dage var hun slette ikke oppe af sin seng lå bare og sov, men heldigvis hjælp et væske drop og et medicin drop rimelig hurtig på en lunge omgang igen. Så da vi have haft besøg af den flotteste julmand den 24 dec. 07 om formiddag fik vi lov til at køre hjem nogle timer om eftermiddagen. Vel hjemme fik juletræet lidt pynt på og gaverne kom under træet, og vi fik danset. 2½ time hjemme så kunne den unge dame på knap 4½ år ikke mere og vi måtte tilbage til droppet igen. vel tilbage på Kolding Sygehus fik vi oplevet en af lægerne spille julemand og Ea fik endnu en gave, vi kan nu sige at vi også har danset om et juletræ med drop stativ der skulle med rundt (prøv lige det, det er svært).
    I dag onsdag den 26 dec. 07 er vi så kommet hjem, og vi har fået at vide at det vel tage 2-3 uger for Ea at komme sig.
    Derudover ved vi nu hvorfor hun tit har det dårligt da hun den 11 dec. 07 blev CT skannet og man fandt en del fejl på hendes lunger og desuden en alvorlig fejl på hendes idf, så nu skal vi til Odense sygehus her i starten af januar 2008 til endnu flere undersøgelser.
    Vel bare sig at det er hårdt at være væk fra sin lille søn fra dec. 05.
    Tak fordi du læste med hele vejen.
    Glædelig Jul og godt nytår
    Kærligst Gry, Ea 8/7-03 og Toke 16/12-05

flissiflissi
    Medlem

Åh nej, sikke da en jul. Det er da nok det sidste, man ønsker sig, at fejre jul med et pivsygt barn… – Ja ikke at man nogensinde ønsker sig et sygt barn, men jeg kunne godt komme på en bedre periode at tilbringe på et sygehus. Men ikke desto mindre en slags oplevelse!

Det gør mig ondt at høre, at Ea er syg. Jeg håber inderligt, det ikke er noget alvorligt og at der er en god, hurtig behandling, der kan hjælpe hende. Hvad betyder IDF?

Jeg krydser fingre for jer i januar og sender jer alle mine varmeste tanker. God bedring med hende!

Lisbeth, Ditte 101003, Heidi 261105 og Annika 131207

geagea
    Medlem

Idf betyder at man har en fejl på imunforsvaret, og derfor bliver Ea ofte syg og hun har konisk lungebetændelse som gør at hun ofte er i behandling og det med fører at hvis hun bliver syg skal hun indlægges for at man er sikker på at hun for de stoffer hun har brug for at blive rask tilført via drop, samt væske,da hun i løbet afblot 1 time kan komme i væske underskud, og så bare ligger lige så stille.
    Men i dag er en god dag da hun er nede og lege meden fra børnehaven af og de hygger sig, og det giver mig masser af tid til lillebror.
    Kærligst Gry, Ea 080703 og Toke 161205

skrotteskrotte
    Medlem

Puha sikke en omgang, men vel også en lettelse at få at vide, hvad hun fejler. Nu kan I handle ud fra diagnosen og bedre hjælpe hende, når hun er syg.
    Rigtig god bedring med hende og godt nytår til jer.
    Hilsen Lotte og Simon 121205 og Christian 090304

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.