Hej Lise/Bleskifteren

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Hej Lise/Bleskifteren

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Hej Lise

Tak for din søde besked i min dagbog! Vi har fortalt pigerne, at vi skal have en baby.

Heidi forstår det ikke, men trækker ofte min trøje op, peger på min mave og siger “baby”, hvorefter hun laver en hel serie pruttelyde på mit maveskind. 🙂

Ditte er helt med på, at der kommer en lille baby ud af min mave til jul og fortæller det vidt og bredt. Hun spørger meget til den og aer maven. Hun er meget optaget af, hvad jeg spiser, fordi babyen får det samme at spise. Hun kan ikke fordrage broccoli og bliver næsten dårlig, når jeg spiser det, for så får babyen det jo også! 🙂

For nylig prøvede hun at sidde med et vennepars spæde pige. Hun var meget stolt og spurgte efterfølgende, om hun også måtte prøve at holde min baby til jul? Det blev jeg meget rørt over. Hun er også betaget af, at den er så fræk at sparke hende i øret, når hun lægger hovedet på min mave.

Knus Lisbeth 25+1, Heidi 261105 og Ditte 101003

YvonTJYvonTJ
    Medlem

Det bliver spænde for de to piger… Især Ditte! Dejligt at hun glæder sig så meget. Glæder mig selv til den dag engang, Iben skal have afvide, at hun skal være storesøster… Men der går noget tid! Først skal jeg lige fast ansættes og så skal vi lige have styr på familien igen… Det går heldigvis den rigtige vej, men der lidt vej endnu. Tager heldigvis lidt mere hensyn til hinanden igen. Glæder os til at høre mere om den lille i maven. Så jer forresten vist ikke i mini zoo… Hørte I en sirene omkring. kl. 13.30, så var det Iben. En overtræt pige, der i hvert fald ikke skulle sove, heller ikke sidde i klapvogen, men ville heller ikke gå. Hvor herligt. Nåde kun lige ned til haunstrup by før hun sov… Kom tidligt i seng den dag.. Kh Iben og Yvon

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.