har i andre også Huodini børn i bilen???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 har i andre også Huodini børn i bilen???

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Vore dejlige basse Mike leger huodini i sin autostol, forstået såadn at uanset hvor meget vi strammer selen kan han altid få armene igennem så han lige pludselig kun er spændt fast om maven, vi har en ferrai autostol fra bilka…
    Gør jeres guldklumer det samme og hvilken stol har i ???
    Hils Malika og mike061205 og christoffer280607

ThotteThotte
    Medlem

Hej,

Det trick er Patrick ikke begyndt på (endnu)? Vi har en Maxi Cosi Tobi og er meget glade for dem. Om han kan få armen under brystselerne… det ved jeg ikke.

Vh. Charlotte

LotbonLotbon
    Medlem

Vi har en Excellent stol fra Britax og vi har endnu ikke oplevet, at Steffen får armene ud under brystselerne, når først selerne er strammet til. Dog sidder han tit og hiver i dem men han prøver ikke at få armene under, når han er spændt fast.

KH Lotte og Steffen 211205

flissiflissi
    Medlem

Vi har en Maxi Cosi Priori. Heidi har en enkelt gang fået den ene arm fri, men der var det min mor, der havde spændt selen og jeg havde nok givet den et par cm. ekstra….

Ditte var slem til at trække armene ud af selerne en overgang, men kun i Christians bil, hvori der sad en anden type stol. Hun gjorde det aldrig i Maxi Cosi´en.

Lisbeth 24+1 og Heidi 261105

Anonym
    Gæst

Vi har huodini barn i barnevognsselen. Klara kan lige finde ud af at smyge sig ud af den… og man skal altid ha øje på hende, for hun har for længst luret af hvordan man låser fordøren op 🙁

geagea
    Medlem

Vi har sammen problem med Toke, han kommer nemt ud af autostolen, kan ikke huske mærket, med det er en af de meget dyre knap 3000,- kr. Da vi måtte købe den da vores datter var lille og bækket lårbennet.
    Ea har aldrig prøvet at komme fri af stolen.
    Stolen går fra 9kg til 18 kg.
    Glæder mig til at høre gode ideer om hvordan vi undgår at Toke kommer fri.

Kærligst Gry og Toke 20 ½ mdr.

Freya kan ikke komme ud af vores rømer stol. Hvis det var muligt, så havde hun gjort det! For hun hader at sidde fastspændt, og vi kan have noget af en tur, når vi er ude at køre!
    Mormor har en stole fra Kvickly, den kan hun godt møffe sig ud af.

Hilsen Lise

Anonym
    Gæst

Hej. man kan købe nogle stropper til rygsække i spejdersport. De sidder hen over brystet for at aflaste skuldrene. Måske kan de også monteres på autostolens seler, således at børnene ikke kan få armene igennem selerne…. Bare en lille ide.
    Hilsen Laila

LotbonLotbon
    Medlem

Hvis Klara er så snu kunne i overveje en selevest i stedet for. Det er en vest med lynlås som lynes oppefra og ned og “låsen” sættes fast til skridtstroppen med en karabinhagelignende ting. Jeg tror ikke det kan lade sig gøre at komme ud af den, da den siddet tæt til overkroppen.
    Steffen har endnu ikke fundet ud af at låse fordøren op, men er den ikke låst, så er han ude på trappen og snart nede ved fortorvskanten :-((

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.