Spørgsmål til mangemødrene

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Spørgsmål til mangemødrene

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Hej 3.- og flergangsmødre

Jeg er så skruk, at mine æggestokke kunne bruges som Rådhusklokker! Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg skal have flere børn, men skal lige have et godt råd til hvornår.

Jeg studerer og manden har et job, hvor han ofte er hjemmefra. Det er hårdt med 2 børn, men ikke uoverkommeligt.

Hvor meget mere arbejde er der i at have 3 i stedet for 2?

Hvad betyder det for den yngste at blive den mellemste?

Er der altid “et 3. hjul”? Mine piger leger utrolig godt sammen.

Lad mig lige høre nogle argumenter for og imod. Også gerne fordele og ulemper ved at vente et par år mere, fremfor at hoppe i dobbeltsengen nu. 😉

Skrukke hilsner
    Lisbeth og Heidi 261105 og Ditte 101003

ThotteThotte
    Medlem

Hejsa,

Jeg er jo ikke mangemor… men vi gå og tumler med skridtet fra 1 til 2… vi er vist begge klar og overvejer seriøst at gå i gang nu. Der vil vel altid være argumenter for og i mod… så hvis man har lysten, tja så håber jeg at det hele løser sig!

Charlotte og Patrick 1 år

Anonym
    Gæst

Hmmm, jeg må så være en mangemor :o) min erfaring siger mig at det bliver lettere for hvert barn, ja sådan har det været her, men min første havde altså også en vanskelig tid efter en voldsom fødsel med efterfølgende kolik mv. – ja, så skulle man tro at man så ville afholde sig fra flere, men hva´ vi mente det kunne dårligt blive ‘værre’ og det gjorde det så heller ikke, tværdigmod ;o)

Det er jo svært at rådgive andre om hvornår de skal få flere børn, men noget siger mig hvis man har lyst til et barn mere, så er man nok også klar, for det perfekte tidspunkt dukker som regel ikke op.

Lyder ellers spændende og kan da blive helt misundelig, da vi ikke har flere på tegnebrædtet ;o)

Hilsen Heidi mor til 3 drenge

lullabailullabai
    Medlem