Anton 1 år :-)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej alle i december 05-gruppen.

Ville bare lige sige et hurtigt tillykke med årsdagen for Jeres bebser. Hvor er det herligt og alligevel underligt, at tiden går så hurtigt.

Egentlig skriver jeg herinde, fordi jeg er moster til anpou01’s søn, Anton. Anpou01 (Anja) holdt i dag fødselsdag for Anton, som lige er blevet et år. Store dreng! Det er slet ikke til at forstå. Men tillykke, Anja og Anton. Jeg er glad for, jeg kunne være med.

I morgen er så årsdagen for, da jeg fandt ud af, at jeg selv var gravid. Det er s** også gået stærkt – fik en skøn datter i august, og søster var med til fødslen (det skrev hun vist også herinde). Og nu er Lærke så allerede 3½ måned….

Nå, men jeg ville jo egentlig bare sige tillykke til Jer alle, men specielt til Anja og Anton 😉

MariaC og Lærke 110806

Anonym
    Gæst

Hej søs.

Mange tak for de søde ord! Det var skønt at holde fødselsdag for Anton. Det gik lige som planlagt. Alt var bare perfekt! Masser af mad og kage og glade mennesker – og ikke mindst en glad Anton!

Jeg kan huske dagen for hans fødsel, som var det i går! Det ene øjeblik var Brian og jeg ‘bare’ kærester, det næste øjeblik var vi både kærester og forældre. Ret vildt! På det øjeblik blev vores liv fuldstændigt forandrede, og jeg fortryder intet! Han er jordens dejligste dreng, der bare altid er glad. Jeg håber, han bliver tilfreds med sine forældre.

Tænk, at han kun har været en del af vores liv i ét år… Det føles, som om jeg har kendt ham altid og altid har haft ham hos mig. Når jeg ser ham, kan jeg ikke lade være med at smile. Han er trods alt min førstefødte, og jeg er vild med ham!

Tak igen, søs, for de søde ord, og tak fordi I kom over til hans fødselsdag! Det er vi virkelig glade for! Og mange tak for hjælpen til fødselsdagen.

Ja, tillykke til alle I andre mødre herinde! Der venter en fødselsdag lige rundt om hjørnet. God fest!!

Mange kærlige hilsner
    Anja og Anton 1 år!

marie8marie8
    Medlem

Hej Anja.

Tillykke med din store dreng. Det er godt at høre, at I havde en god dag. Tænk at det er et helt år siden at vi gik fra at være i gravidgruppe sammen til at være i mødregruppe sammen. Det er sjovt at tænke på og hvor er der sket meget i det år. Det er alt for længe siden at vi er mødtes, så hvordan går det med Anton, huset og jobbet??

Mange gode fødselsdagshilsener fra Marianne og Alexander.

Anonym
    Gæst

Hej Anja og Anton. Et stort tillykke til den lille familie. Det er jo også en stor dag for mor og far 🙂
    Håber I alle har det godt og at vi snart kan mødes igen.

Hilsen Laila og Mathias

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.