Næste tigerspring????!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Næste tigerspring????!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Freya gør virkelig klar til næste tigerspring! Ih hvor hun er en prøvelse!!!! Hun er enormt pylret, skifter hele tiden mellem smil og hyl, hænger på mig og æder mig totalt, bliver fuldstændig hysterisk over små ting, henter bevidst store håndfulde jord i urtepotterne – for det må hun ikke;0), sover ENORMT dårligt, spiser kun lidt (og vil helst ammes), klamrer sig til sine tøjdyr og er enormt sød og kælende overfor både mor og tøjdyr….. Ih hvor hun fylder, og det er ekstra hårdt for hende, da hun lige er startet i dagpleje og skal undvære mig i mange timer – så kravler hun fuldstændig ind i mig, når vi er sammen igen. Er der nogle af jeres børn der er på samme stadie?? Jeg kunne godt bruge et par overlevelsestips, da jeg skal starte på arbejde tirsdag igen, og så bliver det med sikkerhed ikke lettere….. Og hvor længe vil det mon stå på? Håber, hun så kommer til at trives i dp, når hun kommer gennem sit spring!

Knus Lise og Freya 051205

hoenemor1hoenemor1
    Medlem

Jam nu du siger det…. tænkte egentlig at det var min søns mellemørebetændelse og halsbetændelse han har haft hele ugen, men han har haft det fint i 2 dage men er alligevel meget krævende…….. og det går lige fra smil til brok… her er det ikke jorden fra potteplanterne men kattens mad (heldigvis tørfoder :-). Han bliver helt stille og kigger skummelt på mig. Han ved udemærket godt han ikke må. Og ellers er det det legetøj storesøster leger med…. til hendes store fortrydelse, og hvis hun opgiver og leger med noget andet rykker han med…..
    Og at ligge på maven er helt ude iskoven. Han kravler jo ikke han hopper omkring på numsen og nyder at komme omkring med hænderne frie…. og så vil han gå. Men jeg synes jo han skal lære at kravle rigtigt for at styrke knæ osv så han kan komme op og ned når han øver i at gå….
    Det er vigtigt du selv synes det er ok at aflevere i DP ellers mærker hun det og synes heller ikke selv det er ok. Tænk på at hun der måske udfordres på en måde du ikke ville kunne. Det udvikler hende….. og så må hun nyde moar når I kommer hjem. Her leger jeg gerne med børnene i ½-1 time inden maden (som det nu lader sig gøre) så har de stiolet det værste mor behov så jeg kan få hænderne frie…. og ellers må de være med.

Held og lykke

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.