Købegrød er ikke som man troede…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Købegrød er ikke som man troede…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    AnneHMAnneHM
    Medlem

Hej alle
    Vil bare lige høre jeres holdning til den debat, der pt er oppe omkring købegrød. At der er mere sukker i, end deklarationen viser og ikke så god næring. Jeg føler mig snydt!! Vi har brugt købegrød ofte, når vi har været i byen (er ligesom den nemme, ved det godt, men det kan man altså godt bruge engang imellem!!) og nogle gange også til morgenmad. Overalt hvor jeg har læst (+ blevet informeret om af SP), står der skrevet, at købegrød skulle være helt ok, men nej….
    Er det kun mig, der sover i timen?
    Mvh
    Anne og Ida (02122005)

Jeg brugte også en del købegrød til emma da hun var mindre. Det var både hirsegrød, majsgrød osv. Jeg hørte godt i nyhederne for et par dage siden at der er store diskusioner nu, og man bliver rådet til kun at bruge det en sjælden gang imellem. Det viser bare lidt om at det man troede var godt i går, er noget skidt i dag. Jeg føler mig også snydt, for det er trods alt vores børns ve og vel vi taler om.

marianne (som vil lave grøden selv næste gang der er en baby i farvandet ;o))

hoenemor1hoenemor1
    Medlem

Nå, det har jeg slet ikke observeret den debat, og min søn nærmest lever af det…… MEn men men jeg er ved at lære ham at spise min grød (som om jeg ikke har prøvet det i ½ år…. :-()
    – og nu kan han da spise LIDT findelt havregørd og byggrød.

Anonym
    Gæst

Hejsa. Den debat er jeg da vidst også gået glip af. Mathias har levet af købemos og grød indtil for 1½ uge siden. Nu vil han kun have rigtig mad. Næste gang vil jeg slet ikke bruge købemos/grød for det har godt nok været svært at få ham til at spise rigtig mad.

Hilsen Laila og Mathias (021205)

For jeg er da helt chokeret!! Anne nærmest levede af købegrød det første år, og Katrine fik også rigeligt (men nu gider hun ikke længere). Jeg har NETOP ikke orket at blive ved med at lave hjemmelavet grød, når de nu var så glade for det andet…

Hold op jeg er SUR!

Kristine

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.