Biostrath

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    cybermamacybermama
    Medlem

Nu har jeg så mange gange fået gode tips/oplysninger her, så ville lige prøve igen. Min datter (11 mdr d. 30) bliver ved med at starte forfra med forkølelse og hoste, nu har jeg hørt mange sværge til Biostrath som forebyggelse. Men hvad er det for noget, hvor kan man købe det, og er det 210 % uskadeligt? Jeg vil jo gerne gøre alt, men er også lidt en bangebuks, når det gælder noget for mig ukendt. Desuden hører man jo så meget om naturmedicin / kosttilskud. Må man forresten give det når barnet er på mælkefri diæt?

SuppeSuppe
    Medlem

Hejsa
    Jeg hører til i 2003 men svarer dig lige alligevel.
    Vi har givet vores søn bio-strath i to år og jeg syntes det virker rigtig godt. Men du skal være opmærksom på at der kan gå op til 3 mdr. før du kan fornemme en forskel.
    På nogle virker det ikke men det er vel lige som så meget andet.
    Det er fuldstændig uskadeligt, der er inget farligt i det. Det er lavet på noget gærekstrakt med nogle urter i. Du kan godt give det på mælkefri diæt, Rasmus har astmatisk bronkitis og får i de perioder hvor det er slemt ikke mælk.
    Vi har i år ikke været hjemme ved ham mere end tre gange hvor han har været syg. Så vi mener det hjælper.
    Han er rimelig modtagelig for baktusser, er hjertebarn, har en blodsygdom foruden ab.
    Du køber det ved matas du kan få det i tre varianter, dråber, mikstur og piller. Vi bruger dråber som vi gemmer i æblejuice, det smager ikke grimt men selvfølgelig anderledes.
    Hjemme ved os kalder vi det en bette snaps, og knægten syntes det er vældig morsomt.

Prøv det og se om der er virkning

Ninna

Anonym
    Gæst

Hejsa. Jeg har givet Mathias Biostraht siden han var 7 mdr. og han har ikke været forkølet i lang tid. Fik det anbefalet af min svigermor da han havde mellemørebetændelse, og jeg har tænkt mig at fortsætte mig med det hele vinteren. Så vidt jeg ved er det helt uskadeligt, men mht mælkeallergi må jeg melde pas. Men spørg dem i Matas eller ring på tlf. 38191889 (tlf.nr har jeg fra flasken 🙂 )
    Hilsen Laila

Anonym
    Gæst

Biostrath er urtegær, intet andet. Jeg er temmelig helse-fanatisk, og køber stort set kun øko. Der er intet farlig urt i, og det virker på forkølelser, så kroppen bedre kan stå mod andre sygdomme. Som der er skrevet tidligere skal du bare være opmærksom på, at der går lidt tid, inden man kan se resultaterne.
    Vi blander det i en lille smule mælk, og ja, det smager frygteligt, men børnene vænner sig til det. Vi giver det fra September til Maj. Altså alle snue-månederne.

Der er ikke andet at gøre end at prøve. Vi forsøgte med Anne men det virkede ikke på hende. Jeg overvejer dog at forsøge med Katrine igen, da hun jo har sin første vinter i institution og så blir de bare meget ofte syge.

Kristine

hoenemor1hoenemor1
    Medlem

Hej

Vi giver på det på en ske med lidt vand og de tager det uden problemer…..

Det virker også til generelt at opbygge imunsystemet.

Min datter, nu snart 5 år, får det ikke mere, men hun er faktisk aldrig syg mere og jeg tror det er pga. biostrath de første 2-3 år…..

Jeg brugte med held også “stå imod”. Det heddernoget andet nu, vist urtemix.

cybermamacybermama
    Medlem

Tusind tak for jeres svar, jeg vil allerede idag begynde at give hende det, det kunne jo være man var heldig at det virker!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.