Lille status…

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Det hele går heldigvis rigtig godt Jeg er i denne uge blevet scannet 2 gange i mandags og igår torsdag

Alt er som det skal være alle blodkar og flowet i navlesnorren er perfekte lige efter en lærebog og de er blevet bedre og bedre for hver scanning så nu ligger de over gennemsnittet Det gør alle mine tal på nær Asbjørns vægt, men til vægtscanningen igår vejede han 1210 g. hvilket stadigvæk er under normalen, men han har tage 300 g. på, på 2 uger så han tager det på han skal. Overlægen siger at så længe han tager på og vokser efter sin egen kurve og alle blodkar og flowet er så flot er der ikke noget at bekymre sig for

Skal scannes igen i næste uge torsdag og da alt ser så fint ud ja så behøver vi kun komme 1 gang om ugen, så det er jo bare super dejligt at det går så godt.

Knus Line 30+0

skrotteskrotte
    Medlem

Godt at Asbjørn vokser fint efter sin egen kurve!!
    Nu er der ikke længe til, uhh hvor spændende!
    Skal du stadig føde mellem jul og nytår? Skal du sættes i gang eller KS?
    Mange hilsner fra Lotte & Simon 121205

Sikke dejligt at høre, at alt går så fint! Hvor er det godt, at de holder så nøje øje med dig. Det må på trods af alt give lidt ro..

Hjertelig hilsen Lise

Hej Line Dejligt at hører. Jeg checkede lige mine papir for der sker meget de sidste 10 uger. I følge scaninger tog Christian 2155 gram, og der jeg ventede Emil tog han 1900 gr. Så der kan ske meget endnu. Så mine børn har de sidste ti uger lagt med gennemsnitlig på 212 ca. i ugen. Så jeg syntes da det lyder rigtig godt med Asbjørns vægt!!!!
    Glæder mig til at hører videre hvad der sker. Smiler er glad for at vi alle herinde får lov at få lidt indblik i det hele.

Knus Malene

Anonym
    Gæst

Line 30+0 – er det ikke bare dejligt at skrive? Det er i hvert fald rigtig dejligt at læse!

Venligste hilsener fra
    Ditte

Anonym
    Gæst

Hej Line. Det er dejligt at høre, at det går så godt. Jeg får ligefrem sommerfugle i maven 🙂 Du må endelig holde os opdateret.

Mange hilsner fra Laila

BislingBisling
    Medlem

Hej Line…

Hvor er det bare dejligt at høre…
    Og hvor er du nået langt i graviditeten nu.. det er da super dejligt.
    Alt det bedste til dig og dine…

Glæder mig til at høre mere om Asbjørns små udskejelser i maven :o)

Varme tanker Sara

LotbonLotbon
    Medlem

Hej Line.

Ja nu er det jo allerede 30+4, og det er dejligt for dig og ja for jer alle tre. Dejligt at høre at Asbjørn vokser og tager på, og følger sin helt egen kurve.
    Glæder mig til at høre mere fra dig. Det er dejligt, at du kommer med en lille opdatering til os i din gamle gruppe på ND.

Knus fra Lotte og Steffen 211205.

og den gik rigtig godt. Asbjørn er en rigtig vild basse og især om natten nu men jeg nyder hver spark jeg får.

Igår til scanningen fik vi også dato for igangsættelsen det bliver enten den 27. eller 28. dec. hvis alt bliver ved med at gå så godt som det gør lige nu. Vi ved jo godt at de vurde det fra gang til gang men jeg skal føde aller senest mellem jul og nytår.

Så om 6 uger sidder vi forhåbentlig med Asbjørn levende i vores arme og bare nyder ham. Nu kan vi ikke lade være med at glæde os, så igår fik vi bestilt de sidste ting. Vi kan godt mærke at vi går noget mere op i hvad vi køber/bestiller denne gang. Asbjørn skal have det bedste af det bedste og Martin siger koste hvad det vil, bare vi får ham levende. Så vi har bestilt rigtig meget lyseblåt 🙂

En super glad Line 30+6

flissiflissi
    Medlem

Hej Line

Hvor er det bare skønt at høre, at I endelig tør begynde at glæde jer!!! Asbjørn har meget at glæde sig til, selvom han ikke ved det endnu.

Jeg venter spændt på alle dine indlæg og glæder mig som besat på dine vegne. Herligt med en dato. Ventetiden kan være lang, når man er højgravid. 😉

Mange varme tanker
    Lisbeth og Heidi 261105

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.