En sjov oplevelse:0)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 En sjov oplevelse:0)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Freya er jo startet i dagpleje, og det har været enormt hårdt for hende. Idag gik det dog bedre, og hun har alligevel haft overskud til at iagtage de to lidt ældre piger. For efter Freya havde spist fik hun lov at komme ned på gulvet, mens vi spiser færdig. Straks gik hun i gang med at lege. Fandt sin dukkevogn, og den rullede hun noget frem og tilbage med; så fandt hun en dukke; op i vognen med den, mens hun snakkede og snakkede. Det var som om hun talte til dukken i et væk, tog den op, lagde den ned igen, kyssede den og rullede lidt med den. Hun underholdt sig med dukkevogn og dukke i 40 min. Tog sig slet ikke af at vi sad og grinede og snakkede, så det er nye tider! Rigtig dejligt!

I eftermiddags tog hun sin sovekanin og lagde på gulvet, så hentede hun en lille bog med billeder, satte sig ved siden af den og bladrede i bogen. Til sidst lagde hun bogen i kaninens skød. Enormt sødt synes jeg;o)

Knus Lise

Anonym
    Gæst

Hej Lise,

*SSSSS*. Uhhh hvor kom jeg til at smile af dit indlæg. Det er bare så dejligt at læse 🙂 …og ja, det er enormt sødt, når pigerne begynder med dukkerne…..spændende hvad en dreng finder på, men det er måske noget med biler *GGG*

Knus fra Lis

Anonym
    Gæst

Hej Lise,

*SSSSS*. Uhhh hvor kom jeg til at smile af dit indlæg. Det er bare så dejligt at læse 🙂 …og ja, det er enormt sødt, når pigerne begynder med dukkerne…..spændende hvad en dreng finder på, men det er måske noget med biler *GGG*

Knus fra Lis N.

Anonym
    Gæst

Hej Lise,

Knus fra Lis N.

En mor i dagplejen fortalte lige, at tidligere var der overvægt af drenge i dp, og dengang kom hendes datter hjem og sagde brrrumm og dyt. Så pigerne påvirkes også af drengelegene;0) Nu er de så 4 piger, så der er virkelig gang i dukkeriet…..

KH Lise

hoenemor1hoenemor1
    Medlem

Nåhr hvor sødt….

Jep, for min dreng er det ihvertfald ikke dukker der leges med, men biler…. og bolde. Bolde er det største hit. Han snakker dog ikke så meget med dem, men indimellem sidder han og råber virkelig højt. Gad vist hvad han fortæller 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.