Forsikringer!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Hvordan har I forsikret jeres børn? I gennem jeres egne forsikringer eller har jeres børn deres personlige. Hvad betaler I? Hvis jeg må være fræk og spørge……

KH Lise

flissiflissi
    Medlem

Hej Lise

Vi har en familieulykkesforsikring, der dækker os alle i tilfælde af ulykke eller død. Pigerne og jeg er fuldtidsdækkede, mens Christian er forsikret af sin arbejdsgiver, når han er på arbejde. Ved invaliditet udbetales op til 1.000.000, ved dødsfald 300.000.

Forsikringen står i GF og vi betaler ca. 1400 kr. om året. Vi får 10% samlerabat, fordi vi har alle vores forsikringer der.

Prøv evt. at gå ind på http://www.gf-forsikring.dk
    Man kan selv beregne sin præmie.

Hilsner fra Lisbeth og Heidi 261105

Børn er dækket til og med 1 års alderen også skal de have deres “egen”. Nogle forsikringer køre med at barnet kun er dækket under moderen til 3 mdr alderen.

Mine børns forsikring koster 259kr om året, og det dækker 8000 ved død, og 700.000 ved invalitet (De har jo et helt liv for an sig, og bliver de handicapet eller andet ja så skal der jo være nogle penge at tage af)

Jeg har tandskade forsik på dem alle. Samt den store har jeg Sportsdækning og behandlingsdækning. ( koster 25 kr ekstra)

Jeg har hod IF

Det er rart nok lige at undersøge dækninger og priser. Mit eget forsikringsselskab skulle have 1000,- for at dække hende ind. Det er mere end jeg selv betaler – men hun er selvfølgelig også uvurderlig;o)

Knus Lise

At mange forsikringer IKKE dækker de skader børn under 5 år laver. Iflg loven er børn under 5 år ansvarsfri for deres ulykker, og derfor er der mange forsikringer der IKKE går ind og dækker de skader børn selv laver… Så skal man altså tegne en tilvalgsforsikring og den er ofte dyr…

(Jeg troede faktisk at mine piger var dækket ind indtil Anne væltede et tv på gulvet hos en veninde og tv’et lavede et kæmpe hak i gulvet – men så blev jeg klogere…!)

Kristine

hoenemor1hoenemor1
    Medlem

Det lyder godt nok mærkeligt……

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.