Tak…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Piger…

Jeg ville bare lige sige mange tak for alle jeres søde lykke ønskninger med min graviditet :o)

Jeg er nu offentligt gravid – i hvert fald i min egen familie…
    Min kærestes forældre kommer i dag – og så skal de også have nyheden… Dem der endnu ikke har fået det at vide, for det til Asbjørns fødselsdag – det er lidt hyggeligt at kunne sige, at han skal være storebror :o)

Det er rigtig dejligt at fortælle det – nu da jeg (endelig) er kommet over de 3 mdr… Men jeg venter nu stadig spændt på scanningen i næste uge – så jeg kan se et lille bankende hjerte…
    Det eneste jeg frygter mht. at fortælle nyheden – er til min chef…
    Da jeg blev gravid med Asbjørn var jeg under uddannelse – og da jeg blev færdig som lærer var jeg med mave på – og kunne ikke få noget fast job… Og nu har jeg så fundet et job – og viste altså ikke jeg gravid da jeg blev ansat… Og er lidt ked af at skulle starte d. 20.11 – og dernæst fortælle, at jeg om 4/5 mdr. skal gå på barsel… Især fordi det har været oppe at vende (af den nye chef), at jeg selvfølgelig skulle have et barn mere – men bare ikke lige det første års tid… Klassen jeg skal overtage er nemlig pga. barsel… Hmm… Så har lidt ondt i maven over det…

Nå, men tak til jer søde tøser for jeres tillyk’er :o)

Trine…

LotbonLotbon
    Medlem

Hej Trine.

Hjertelig tillykke med den lille spire i maven.
    Forstår godt du er lidt usikker på det med chefen, når du nu ikke lige skulle have en mere det første års tid. Det skal nok gå alt sammen, selv om det er lidt synd for klassen, at de skal have en ny lærer igen.

KH Lotte

deecoydeecoy
    Medlem

Tillykke søde Trine!! Hvor er det altså dejligt for jer…. – Og så så hurtigt!! – Det bliver nok hårdt, men det klarer I sikkert!! ;o)

Faktisk er jeg temmelig misundelig… Mest fordi manden har lukket for flere børn… *suk* – Det er ikke til debat… har ellers forsøgt!! *G*

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre mere.

Knuser Pia og Jannik

Anonym
    Gæst

Tillykke med det 😀 Hvor er det bare skønt!
    Og tør sveden af panden over chefen… børn behøver man ikke planlægge og de skal slet ikke planlægges efter chefen 😉
    Knus Hanne

Hej Trine
    Selvom jeg har sagt tillykke tidligere, så tillykke med den nu offentlige graviditet;o) Er meget misundelig! Og jeg glæder mig til at høre om scanningen! Det bliver sååååå hyggeligt!!

Mht din chef så er han vel ærgerlig over at skulle slippe dig igen, men glad på dine vegne! Han er vel selv pædagogisk uddannet og et dannet rimeligt menneske, så han må bare vise forståelse!! Det mest ærgerlige er at børnene så må slippe dig, men med et godt fodarbejde, kan det vel sagtens lade sig gøre i forhold til deres faglige udvikling. Men jeg kender godt fornemmelsen, jeg skal snart tilbage til min klasse, og de har haft mange forskellige vikarer, så det er lidt synd. Men de virker heldigvis tilpasse, så socialt har de da ikke mistet noget…… Håber du kan slappe af og glæde dig!

Knus fra Lise

mettecc5mettecc5
    Medlem

Hej Trine
    Også et stort tillykke her fra jylland af… har godt nok sagt det da du fortalte det men kan læse at i8 er begyndt og lade det sive……så TILLYKKE til jer begge, alt skal nok gå vel med chefen og det hele, hvad sagde svigermor egenlig til nyheden????og hvad med scanningen regner med at høre nyt fra dig……
    Knus fra Mette (på besøg fra juni 2006)

Hej Trine..

Tillykke med graviditeten. Hvor er det dejligt for jer.

Må ærlig indrømme at jeg er misundelig ved godt det lyder mærkeligt nu hvor jeg selv er gravid. Men det er jo også mit 2. barn jeg venter og når jeg har født og kommer hjem og har kun lillebror hos mig.

Men det betyder ikke at jeg ikke kan glæde mig på andres vejne. Det er bare mærkeligt at man få sådan følelser.

Håber det går godt??

Knus Line 30+6

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.