Mavemøde i Herning fredag kl. 10

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe December 2005 Mavemøde i Herning fredag kl. 10

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af flissiflissi.
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Hej alle midtjyder.

Vi er nogle stykker, der mødes i Herning på fredag kl. 10. Hvis I bor i nærheden og trænger til et par hyggelige timer, er I velkomne til at være med!!!

Vi mødes i Herningcentret i Kvickly Xtra´s café. Bare kig efter maverne… De er svære at tage fejl af! – Ikke mindst Maggeduddies kæmpeballon, der rager ca. 2½ m. ud i rummet. 🙂

Jeg kommer kørende fra Silkeborg og samler jer gerne op på stationen eller undervejs, hvis I er blevet for tunge til at gå alt for meget.

Venlige hilsner
    Lisbeth 34+2

Så så ikke drille… griner ja og jeg er endda blevet meget større, syntes det er utroligt at det er muligt. To af mine vente bukser som jeg kunne bruge til terminen sidste gang er jeg vokset ud af!!!! Det må være alt det vand. griner
    Knus Malene. Vi ses på fredag.

lena28lena28
    Medlem

Så må du da snart trille, hvis du er blevet større :O)).

Glæder mig til på fredag. Jeg kommer med bussen kl 9.45

Knuz Lena

lena28lena28
    Medlem

Hej Gry,

Du skal være velkommen, hvor kommer du fra?

Knuz Lena

geagea
    Medlem

Hej Lisbeth og i andre

Jeg ville i grunde meget gerne med, men kan ikke lige finde ud af hvordan jeg kommer der til, med bussen, da min mand har bilen på arbejde.
    Jeg må lige prøve at finde ud af det med busserne og se om det hele kan gå op.

Kærligst Gry 33+4

geagea
    Medlem

Hej Lena

Jeg kommer fra Nørre Snede

Kærligst Gry 33+4

lena28lena28
    Medlem

Hej igen,

Så kan du tage 116.
    Jeg kan se på DSB’s hjemmeside, at den køre fra Nørre Snede kl 8.41 og er i Herning kl 9.37 og den køre lige forbi centeret.

Knuz Lena

flissiflissi
    Medlem

Du skal være meget velkommen!!! Jeg kan se, Lena har fundet en bus, du kan bruge.

Vi ses på forhåbentlig på fredag. Det bliver spændende at møde dig!

Knus Lisbeth 34+3

flissiflissi
    Medlem

Hæ hæ, jeg ved du kan tåle det…. 🙂

Lisbeth 34+3

Glæder mig også til at møde dig Gry.
    Velkommen til.

Knus Malene

geagea
    Medlem

Jeg glæder mig også til at se Jer, og tak for hjælpen med bussen, er ikke verdensmester på en pc’er, og bliver det nok aldrig.
    Kærligst Gry 33+5

geagea
    Medlem

Jeg kan desværre ikke komme alligevel, da vores datter på godt 2 år, ikke har det så godt med sin eksem, og derfor bare skal være sammen med sin mor og se om vi kan få sovet lidt!!!

Håber at i for en hyggelig dag!!!

Kærligst Gry 33+6

lena28lena28
    Medlem

Det var ærgeligt, at du ikke kunne komme, så må vi se om det kan næste gang vi mødes.

Knus
    Lena

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.