Su Doku

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Jeg har været syg nogle dage og allerede første dag bad jeg min mand om at købe et Su Doku-hæfte med hjem til mig, når det nu var blevet anbefalet så varmt herinde….

Fy, skam jer!!!!!

Jeg er blevet FULDSTÆNDIG bidt af det og kan dårligt lægge det fra mig igen!! Hver eneste ledige stund sidder jeg og tæller.

Jeg burde læse i mine studiebøger, men jeg kan slet ikke tage mig sammen. Nu har jeg aftalt med mig selv, at jeg laver Su Doku til jeg er frisk igen, og så må min mand gemme dem i skabet, til jeg går på barsel.

Det er det bedste tidsfordriv og underholdning siden kryds og tværs´en!

Knus Lisbeth 28+5

Anonym
    Gæst

he he, så hjælper det dig nok ikke at fortælle du kan finde samme spil her på nettet ;o) jeg er dog ikke afhængig da jeg slet ikke har tiden til det – host host

Hilsen Heidi

jalojalo
    Medlem

Ja jeg er nok lidt langsom og totalt yt, men hvad er det lige det er? Er der en der vil komme med en kort forklaring til en af de få uindviede……

Er nemlig normalt ret pjattet med kryds og tværs, men nye udfordringer er jo altid skønt…

Hilsen Louise 24+6

Griner, ja jeg aner altså heler ikke hvad det er ???

Hvor på nettet, kan man prøve det??

Hilsen en nysgerig.
    Malene 28+2

Anonym
    Gæst
    maritilarmaritilar
    Medlem
    flissiflissi
    Medlem

Hele 3 gode websites med Su Doku….

Nu er mit semester da for alvor kørt i vasken. Computeren er svær at gemme af vejen i et skab og det skader vel ikke, at tage en lille hurtig….???

Nøj, hvor er det bare god underholdning!!!

Knus Lisbeth 28+5

geagea
    Medlem
    lena28lena28
    Medlem

Ha ha Lisbeth, så er det jo godt at du skal gå om :O)

Knus
    Lena 29+6

Man kan nemt blive bidt af det her…..Su doku..

Av, den bed mig*SS*
    Det er meget underholdende, man bliver jo helt stædig, når den ikke lige vil det man selv vil…

LotbonLotbon
    Medlem

Hej Lisbeth.

Ja det er stærkt vanedannende. Jeg har også svært ved at lægge bladet fra mig, når først jeg er kommet i gang.
    På arbejde bytter vi vældigt på kryds og tværs. Et par stykke at os har købt bøger og for ikke at skrive i bøgerne, har vi lavet kopier.
    Jeg var i bilka i sidste uge og købte en bog med almindelige Su Doku opgaver. De havde en master udgave med 4×4 felter, hvor man skulle bruge tallene 1-9 og bogstaverne a, b, c og d. Dem vil jeg prøve, når jeg en gang bliver skrap til det…

Knus Lotte 27+0

jalojalo
    Medlem

Ja i skulle skamme jer, man bliver jo fuldstændig bidt af det skidt… Og manden er også blevet hooked.

Jeg synes det er ret så svært, en hold da op hvor er det godt tidsfordriv, godt der ikke er så lang tid til barsel ;o)

Hilsen Louise

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.