GustavFrederikogBabysmor

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2005 GustavFrederikogBabysmor

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    fidusbamsefidusbamse
    Medlem

Jeg har faktisk svaret på dit indlæg ang. varmepude man kan bare ikke se det i oversigten… har du læst det?

Har du måske fundet en løsning allerede 😉

Hilsen Therese 29+6

Anonym
    Gæst

Hov, glemte lige at sige jeg havde været inde og læse dine fødselsberetninger, nr.2 lyder meget spændende, hvordan skal du føde denne gang – ja jo nok ikke på den måde, men måske hjemme alligevel…

Og rigtig fin side du har fået lavet der

Heidi

Anonym
    Gæst

Hej Therese
    Nej det havde jeg faktisk ikke set, men jeg har på anbefaling købt sådan en blå-gele pude i Matas der kan komme i microen, og den har været i brug siden, jeg sætter/lægger den ned i bukserne og kan så gå rundt – ømt syn *G*

Men det lyder også godt det du har skrevet, så hvis jeg ellers kan finde min symaskine i vores bryggers-byggerod (har ledt idag da jeg har 4 par graviditetsbukser der venter på oplægning :o/) så vil jeg forsøge mig, der var også en der sagde jeg kunne bruge sådan nogle olivensten de bruger i deres fyr, så jeg må prøve mig lidt frem, du skulle lægge opskriften på din hjemmeside…

Men tak for dit svar
    Kh Heidi

fidusbamsefidusbamse
    Medlem

Hej Heidi

Dejligt at høre du har fundet en løsning *S*

Jeg skal “helst” ikke føde hjemme igen for jeg er pænt overvægtig og der er derfor større risiko for at noget kan gå galt og derfor vælger jeg sygehuset. Jeg skal også have hjælp til at få amningen igang da det aldrig har kørt med Tobias og Simon, så jeg malkede ud til de var 4 måneder.

Jeg må dog sige at jeg er pænt nervøs for hvor hurtigt det går denne gang!! Og hvor tidlig jeg føder… har selv fået datoen 24. oktober i hovedet… ANER ikke hvorfor??

Jeg har været inde og se din hjemmeside med billederne af “lillebror” og jeg må sige han ligner en Ludvig 😉

Jeg er helt vild med den Baby-Gaga du har på siden, ja – jeg har den jo også selv… men jeg syntes bare den er så sød *S*

Tak fordi du kan lide min hjemmeside *S* Den bliver opdateret i dag med min dagbog og “forhåbentligt” i morgen med en stor oversigt om gode råd.

Jeg vil også lave en side hvor man kan bytte links… altså hvor jeg ligger et link til din side og du så ligger et til mig 😉

Er der nu andre som gerne vil se min side så er adressen

http://www.min-graviditet.dk

NÅ, men jeg skal til diætist i dag så ønsk mig held og lykke *LOL*

Hilsen Therese 30+0 (75%) PUHA… nu går det sørme stærkt!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.