Gravid!!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sulejma2sulejma2
    Medlem

Ja, så melder jeg mig under fanerne her på november 05. Jeg har lige opdaget i dag, at jeg er gravid og skal føde mit andet barn i midten af november.

Det er på ingen måde en planlagt graviditet. Jeg troede, jeg kendte min cyklus, og vi droppede derfor kondomet, da vi troede, jeg var en uge over ÆL. Og så udeblev min mens. for fjorten dage siden. Mandag i sidste uge testede jeg så første gang, men prøven var negativ og det var den test jeg tog i lørdags også. Jeg var efterhånden helt overbevist om, at min krop spillede mig et pus, men jeg havde en test tilbage, så den kunne jeg jo ligeså godt fyre af. Hurtigt viste to røde streger sig, og stor var tumulten i det lille hjem. Det er helt surrealistisk, tænk miraklet er sket igen! I mandags var det fjorten dage siden, vi sidst havde ubeskyttet sex, så jeg er 4+etellerandet.

Som sagt er graviditeten ikke planlagt, men nu er den en realitet, og så glæder vi os. Dog kan jeg godt blive lidt ked ad, at min lille pige ikke engang når at blive to år, før hun bliver storesøster. Hun er kun lige blevet et år, og jeg synes stadig hun er så lille. Men der er jo lang tid til november, og der sker meget med sådan en lille størrelse på otte måneder.

Sulejma 4+?

Zazy05Zazy05
    Medlem

Stort tillykke!
    Nongen gange er det jo rart at blive overrasket, og de lille pige skal nok naa at blive helt “stor” paa otte maaneder. Og naar de saa begge to er lidt aeldre, kan de faa rigtig meget glaede af hinanden. Haaber du faar en god graviditet, selvom du skal rende rundt efter en lille storrelse der begynder at bevaege sig hurtigere og hurtigere jo mere din mave vokser 😉

Anonym
    Gæst

Hej med jer

Jeg er også gravid. Super glad, det er er ganske planlagt:-) Jeg er i forvejen mor til en pige (Sofie Amalie) fra juni 03 og i dag fandt jeg så ud af, at vi igen skal have en lille. Kanon lækkert!!

Hilse Anja

sulejma2sulejma2
    Medlem

Jamen selvfølgelig skal hun nok klare sig. Der er jo ingen sandhed omkring, hvornår det er rigtigt at få nummer to. I min forestilling var hun bare lidt ældre. Men nu er jeg gravid, og vi er glade for det, og man skal jo også være gad for, at man har så nemt ved at blive gravid.

Sulejma 4+4

silasmorsilasmor
    Medlem

Jeg vil bare ønske dig et stort tillykke med graviditeten, jeg er sikker på at din datter nok skal klare rollen som storesøster, selvom hun ikke er så gammel :o)

Knus Anja 4+6

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.