Thotte?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    flissiflissi
    Medlem

Hej Thotte. Jeg venter og venter på nyt om junior. Har du ikke snart noget at berette? Lisbeth 13+3 (på besøg fra december2005)

ThotteThotte
    Medlem

Hejsa :o)

Jeg har været ved at skrive mange gange… men vil ikke være skræmme billede for andre. Så jeg har egentlig ventet med at skrive til jeg ved noget… og det gør vi ikke rigtig endnu.

Vi fik foretaget moderkageprøven sidste tirsdag… lå et par dage på langs og fik det godt igen. Dagen efter prøven ringede lægen at den foreløbige og hurtige FISH-test, der viste at der ikke skulle være nogen af de mest almindelige misdannelser. Det havde vi eller professoren heller ikke regnet med.

Tilfældet med at fosteret har forstørret blære ses kun ca. 12 gange om året på rigshospitalet alene. Så hvis det er en misdannelse, er vi nok ovre i de mere sjælne misdannelser og der ved vi først svar inden for de næste 2 uger.

Men det er ikke helt sort det hele… det er faktisk blåt, for vi ved nu at vi venter en lille dreng :o) Og jeg skal til kontrol scanning i morgen for at følge blæren. Til moderkageprøven var professoren i tvivl om hun kunne se hans blære… men ville ikke sige noget endeligt pga at scanneren var indstillet til at se moderkagen og ikke fosteret. Men det giver da lyseblåt håb og jeg kryser fingre og tæer for at junior har tisset (i mig)… griner… og hvis det er tilfældet skal vi ikke følges mere :o)

Skal nok følge op på scanningen i morgen…
    Thotte 14+1

flissiflissi
    Medlem

Hej Thotte.

Tak for opdateringen! Jeg venter stadig spændt med alle fingre krydset. Jeg skulle hilse fra Christian og sige, at han også håber på en god ladning urin! 🙂

Knus Lisbeth 14+1

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.