Så er der gevinst!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2005 Så er der gevinst!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    siflutsiflut
    Medlem

Ja piger, jeg skylder at fortælle jer, at jeg nu kommer til at min opmærksomhed mellem oktober ´05 og januar ´08…!

Testen viste utvetydigt positiv har til morgen, og det betyder at jeg – i følge egen udregning – har termin d. 8. januar med vores tredje barn. Det er jo HELT VILDT!

Selv om jeg efterhånden ved, hvad det går ud på, så er jeg akkurat lige så lykkelig, spændt og oppe at køre over dette barn som over både Emilie og Caroline, og det er virkelig dejligt.

Jeg var meget, meget bekymret over min svigermors reaktion, for hun har aldrig lagt skjul på at hun ikke syntes vi skulle have flere børn – to er et fint antal…! Min mand har også haft det lidt sådan, så han ringede straks til hende for at “få det overstået” – og heldigvis er hun lige så glad som vi er, og bare lykkelig for at have endnu et barnebarn i vente. Jaja, man har et standpunkt til man tager et nyt…;-)

Min mor er jo i Sydfrankrig, og jeg vil ringe til hende om lidt. Hun bliver nok ikke så overrasket, for jeg har antydet overfor hende at vi var gået i gang. Overraskelsen bliver hvor hurtigt det gik, for ligesom med Caroline nåede jeg ikke at få en rigtig mens efter at være stoppet med p-piller… Jeg er åbenbart enormt frugtbar…;-)

Lykkelige hilsner fra Sigrid og lille X

lullabailullabai
    Medlem

Ihh,stort tillykke herfra*SS*
    Hvad kan jeg mere skrive hmmmm,nå jow,3 er bare lykken;0).
    Mange 1 maj hilsner fra Kia.

XmarenXXmarenX
    Medlem

Stort tillykke – hvor skønt det gik så hurtigt! Håber du har en dejlig graviditet!

Knus, Maren

Anonym
    Gæst

Tillykke :o)

Og nej, det bliver slet ikke mindre spændende af at være nr.3 ;o)

Hilsen Heidi

karinawkarinaw
    Medlem

Tillykke, hvor er det dejligt for jer!!!
    knuzz

Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej..

Hvor er det bare FEDT.. et stort TILLYKKE herfra..

Mia

lykke78lykke78
    Medlem

Tillykke, tillykke – hvor er det STORT !

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.