Nummer tre…

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det lyder spændende, det kunne sagtens være mig der havde brugt den sætning, og den passer virkelig, selv om det egenligt er lidt skræmmende TRE børn *G*, men altså det bliver også en skøn vane ;o)
    Hilsen Heidi med 3 drenge og ikke flere til os…

Anonym
    Gæst

Hov det er altså ikke skræmmende at have 3 børn, jeg mente når man planlægger det ;o)

siflutsiflut
    Medlem

Hej Piger!

Det er godt nok forfærdeligt længe siden jeg har lavet et indlæg herinde, men jeg læser næsten dagligt, så det er altså ikke fordi jeg har meldt mig ud…;-)

En overgang var der meget snak om “næste barn” i vores lille mødregruppe herinde, og jeg synes lige at jeg skylder at fortælle jer, at efter lange og drøje overvejelser har jeg smidt p-pillerne for tredje gang, og vi går nu efter en 3’er.

En af jer, jeg husker desværre ikke hvem, kom med den vidunderlige tanke at man aldrig fortryder de børn man får, kun dem man ikke får, og den har i den grad slået rod i mig.

For min mand og jeg har det hele tiden været “meningen” at vi skulle have tre, og det er kun praktisk årsager, der har fået os til at tøve, og nu har jeg det faktisk sådan at hvis vi blev ved vores to dejlige piger, så ville der til evig tid være en lille skygge på vores familiebilleder, hvor lillesøster eller lillebror skulle have været…

Så nu kører toget, og nu hvor beslutningen er taget, kan det kun gå for langsomt, synes jeg…:-) Og jeg skalnok holde jer opdateret…

Knus fra Sigrid

LulubellLulubell
    Medlem

Sikke en dejlig beslutning… jeg tilslutter mig fuldt og fast tanken om det med at fortryde.
    Jeg har også tænkt meget på nr. 3, men her må vi nok melde pas.
    Håber familiebilledet bliver fuldendt og at der snart er en test med 2 streger.

Lene, Marcus og Emil

XmarenXXmarenX
    Medlem

Tillykke med beslutningen, hvor lyder det dejligt! 🙂

Jeg kan godt forstå de praktiske kan komme til at fylde meget – det gør det i hvert fald her. Jeg har også helt klart et ønske om at have 2-3 børn…. så er der bare lige nogle små detaljer med hvordan man skal få bøjet sit liv rundt om dét, på en måde der virker for alle. Men jeg er også fuldstændig overbevist om, at når man først står med nr 2 (eller 3) i armene, jamen så kunne det jo aldrig være anderledes.

Knus, Maren

Miamor2Miamor2
    Medlem

Hej..

Ja dette kunne også sagtens være mig der havde brugt den sætning – det har jeg gjort nogle gange herinde..

Men hvor er det dog en skøn beslutning I har taget jer der .-)

Manden og jeg HAVDE også besluttet os, for en nr. 3, men grundet omstændigheder i den ydre del af familien, er denne beslutning nu lagt på is – surt, men det er vi nu noglelunde afklaret med (manden mere end jeg)..

Dog fungere p-piller slet ikke for mg, jeg er den største klovn til at tage dem, og glemmer nemt 3 dage i træk.. Så vi snakkede en ny form for prævention, og sømre om manden ikke foreslog at vi bare kørte efter den sikremetode fidusen, også måtte vi bare se hvad der sker?

Hmmm hvad skal man lige mene om dette?

Mia

siflutsiflut
    Medlem

Hihi, Heidi – jeg troede lige at du prøvede at snakke mig fra det! Tak for rettelsen…!

Knus fra Sigrid

lullabailullabai
    Medlem

Jeg venter spændt på en forhåbentlig snarlig positiv opdatering;0).

Hilsen Kia.

lykke78lykke78
    Medlem

Tillykke med beslutningen – hvor er det skønt. Vi springer også ud i det – nr. 2 – når jeg synes, at jeg kan tillade det i forhold til min specialeskrivning. Det går nemlig meeeget langsomt med opgaven, suk.

Jeg får helt bobler i maven ved tanken graviditet og baby. Held og lykke.

Hvor er I bare nogle seje og modige kvinder..jeg bobler helt ved tanken om at turde springe ud i nr 2, men ved bare at lige nu er det ikke tid for os.Men forhåbentligt en dag kommer der en lille mus til verden fra mig igen…

God weekend

Kh anna

piasotpiasot
    Medlem

Kære Sigrid. Tillykke med beslutningen. Vi er dybt lykkelige over vi valgte at få en treér. I kommer helt bestemt ikke til at fortryde det.
    Vi talte frem og tilbage i lange tider, lavede for og imod lister osv. Til sidst valgte vi (må jeg med skam i stemmen meddele) at slå plat eller krone. Og så blev det NEJ. Men vi havde det begge som havde vi fået en spand koldt vand i hovedet. Og det øjeblik vidste vi at selvfølgelig var det den rigtige beslutning at få nr. tre.
    Så klø på og glæd jer.
    Knus Pia

Anonym
    Gæst

Typisk når man finder ud af noget ikke skal være så vil man have det…men det hjælper at blive præsse lidt og nu ved I hvad det skal være.

Så vil jeg faktisk være så flabet at påstå at det er mig der har sagt at man ikke fortryder de børn man har fået, kun dem man ikke fik. Jeg har tænkt det meget i forhold til en vendinde der fik en abort og min kusine der nu har brugt to år på at snakke om en 3.er.

Margit som lige vil nyde 3-som-heden lidt endnu.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.