baby alarm

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    KarinaMR30KarinaMR30
    Medlem

Hej Karina.

Jeg har en PHILIPS, den er lilla( der findes også en gul, men den er dyrere) og jeg mener vi fik den for 250 kr for ca 2 år siden. Vi købte den i jem og fix, men om det kun var en de havde i en kort periode ved jeg ikke. Du kan også købe den andre steder ved bare ikke lige hvad prisen er der. Den har været rigtig god til de penge. vi har brugt den hver dag og nat i 2 år nu og den fungerer stadig.

Hilsen Karina.

karinawkarinaw
    Medlem

hvor søren finder jeg en god babyalarm, helst til under en herregård ;o). Vi bruger lige nu en walkie talkie og den er bare ikke særlig god.

Karina og Teresa 151005 (hvormange uger har jeg glemt :o)))

vi har lige nu phillips den gule og den er røv dårlig, så en af dagene skal jeg i Harald Nyborg der har de nemlig en til 249,- Det er vel egentlig en walki talki men kan sagtens bruges til baby alarm. Mine naboer bruger den og er meget glade for den.

majken og Emma 3 mdr og en uge

gladbabygladbaby
    Medlem

Vi bruger super nova, og den er altså lidt dyr. Vi gav vist 1200 kr. men jeg ved, at man på udsalg kan købe den gamle model til 900-1000 kr. (der er jo stadig udsalg mange steder nu) Ellers kan I jo overveje at købe en brugt. Hvis ellers de genopladelige batterier er blevet behandlet ordentligt burde de jo kunne holde en god tid selvom de er brugt.

Super Nova er i hvert fald rigtig god – den kan sættes til flere kanaler så man ikke går på den samme som naboen, overboen eller de andre i mødregr. og den kan også sættes til at være meget eller mindre følsom.
    Vi er meget tilfredse
    Rikke og Emil – 20.09.05

LulubellLulubell
    Medlem

Vi har en digital phillips til 1000 kr. Den er super god…købt i kære børn. Du kan være heldig at finde nogle tilbud på nettet…bla. babysam Esbjerg

Lene og Emil

lykke78lykke78
    Medlem

Vi hører til dem, som ofte handler over internettet, og sådan blev det også, da vi købte babyalarm. I Tyskland fandt vi Babyfon (BM440 ECO PLUS). Den er testet af det tyske tidsskrift Öko Test som “sehr gut”, da der (i modsætning til mange andre babyalarmer) ikke er nogen elektrisk eller magnetisk stråling og der er 50% mindre stråling ved “radio sendesignal” (målt på 30 cms afstand fra alarmen). Vi gav 68,45 EUR (ca. 515 kr.) for alarmen incl. forsendelse. Alarmen virker upåklageligt. Der er dog kun et sæt genopladelige batterier med, så hvis I ønsker til både sender og modtager, så køb et ekstra. Man kan dog bruge almindelige batterier, hvilket vi gør, da vi ikke var klar over, at der kun var ét sæt med. Vi synes, at vi med købet af denne alarm fik mange fordele kvalitets- og sundhedsmæssigt og ikke mindst økonomisk.

Læs mere:
    http://www.esnord.de/vivanco.htm

og

http://www.babyfon.com/en/news/2005/08/example.php

Her købte vi alarmen:
    http://www.eas-y.de/schraff/
    (søg efter Vivanco babyfon)

Anonym
    Gæst

Jeg har købt en brugt phillips til 250kr på dba.dk. Den er brugt i 2 år og kostede da 1000kr. Fungerer fint. Det kunne måske også være en mulighed for dig??

jasmin1974jasmin1974
    Medlem

Jeg har også købt en brugt phillips til 150,- kr her på netdoktors babyloppedemarkede. Den fungere fint.

Vibeke

Anonym
    Gæst

Vi har en walkie talkie som er rigtig god, den er købt i toys R us og er modificeret så den kan bruges som babyalarm, den rækker virkelig godt, bedre end de gængse babyalarmer og den er ikke volsomt følsom, dvs. vi hører når han græder men ikke når han bare giver sig lidt. Desuden har vi brugt den som walkie talkie i andre situationer ( mest for sjov) og det er den også rigtig god til. Desuden har vi haft den i tre måneder nu og brugt den hver dag og det har kun været nødvendigt at lade den tre gange… Den kan anbefales og er tilmed ikke særlig dyr.

Charlotte og Tobias (22/10-05)

karinawkarinaw
    Medlem

jeg overvejer seriøst at købe den alarm Babyfon som Lykke78 anbefalede, jeg kan især godt lide at den er 100% fri for stråling -en ting som vi reelt ikke ved om eller hvilken betydning det på sigt har for de smås hoveder.

Karina og Teresa 151005

Benyt dig af:
    http://www.forbrug.dk/test/testbasen/boern/babyalarmer/

Hej!
    Ved alle større invisteringer har jeg benyttet mig at forbrugerstyrelsens hjemmeside. De laver test af mange forskellige produkter og kan være en stor hjælp når man skal ud i junglen af baby udstyr.
    Vi har købt den babyalarm, som er testvinderen hos forbrugerstyrelsen. Den er dyr (vi gav 1300,-) men den er alle pengene hver, for jeg ved at den virker – vi kan simpelthen høre vores datters vejrtrækning hvis vi ønsker det!

familie3familie3
    Medlem

Fætter BR har babyalarm til 399 kr.
    Har en datter på 4 måneder og den har fungeret rigtig godt.
    Tager den mindste lyd.
    Prisen er lav i forhold til den gode kvalitet. Prøv den

…. den er ikke super følsom, det betyder blandt andet at den ikke altid registrerer at Freja ligger og snakker, men til gengæld slår den ofte ud blot hun rører ved den, så når den sidder i barnevognen kan man alligevel tydeligt høre når hun er vågen og enten selv eller dynen slår til den.
    Den koster kun omkring 250, og har også flere frekvenser

Anonym
    Gæst

Vi købte en Super Nova brugt via Den Blå Avis på internettet. Vi gav kun 500 kr. for den, og den er totalt som ny – og så er den virkelig god! Vi havde en brugt Philips før og den skrattede, så vi til nød kunne holde ud at høre på den hjemme, men i hvert fald ikke kunne tillade os at tage den med andre steder.

lisedahllisedahl
    Medlem

Dumt at spare på babyalarmen. Køb Super Novaen, det er den bedste.
    ldp

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.