Dræn

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg vil bare lige høre, om der er nogle af de andre børn, der har fået lagt dræn?

Karoline skal have lagt det på fredag, og jeg er sådan set glad nok for det, da jeg krydser fingre for, at det hjælper på hendes nattesøvn. Det er jo synd for hende, at hun vågner mellem 1 og 10 gange om natten for det meste mellem 1 og 4 gange….. Det går jo ok, da hun sover inde hos os i egen seng, så hun falder hurtigt i søvn igen, men hun ville have bedre af at sove i et stræk!

Jeg er ikke så bange for det at de skal lægge drænet, men det at hun skal i narkose. Jeg håber, at hun vil tage det pænt. Hun er jo vant til og meget dygtig til at tage sin maske for astmatisk bronkitis, men det er jo et nyt sted med nye mennesker. Men vi skal øve på torsdag, og så må vi se, hvordan det går.

Hvordan er jeres erfaringer?

KH
    Marie og Karoline 5. oktober 2005

kaninakanina
    Medlem

Jeg har ingen erfaringer med det. Men jeg forstår godt at det må være svært at lægge hende i narkose – jeg ville stå og stor tude selvom det jo nok skal gå:-)

Det er jo trods alt dit kæreste eje, de skal passe på.

Pøj pøj med det.

Knus Karina og Kasper og Julie og Nicklas

Anonym
    Gæst

Jeg har heller ikke erfaring med dræn. Men jeg har hørt fra mange, at det er hurtigt overstået og at det er det med, at de skal faste og i narkose der er det værste. Nu er to års alderen nok heller ikke lige det nemmeste tidspunkt at få det gjort på. Det kan jo være svært at forklare dem, hvorfor de skal have det gjort og hvorfor de ikke må spise inden. Jeg håber dog, at det kommer til at gå helt problemfrit for jer 🙂

Min søn på 5 skal muligvis have dræn. Det finder vi ud af på fredag.
    Skriver du hvordan det er gået bagefter? Håber det hjælper hende, men det er jeg nu sikker på det gør 🙂
    Held og lykke med det.

Kh. Suzan, og Olivia 26/9 05.

Anonym
    Gæst

Hejsa Marie

Som sagt, så har Mikkel fået lagt dræn 2 gange. Anden gang fordi det første røg ud hurtigt. Han fik det såkaldte T-dræn 2 gang. Derved er han nødt til at skulle i narkose, når det skal fjernes, da det ikke ryger ud af sig selv.

Nå men narkose-delen. Den er ikke sjov. (har også prøvet det med Mikkels storebror, derfor var det lidt “lettere” denne gang)
    Det er simpelthen forfærdeligt! Ganske enkelt.
    Man tænker de værste tanker, når de ligger der og sover. For man ser det værste for sig – at de aldrig vågner igen. Selvfølgelig gør de det – og heldigvis tager det ikke andet end 10-15 min, så kan man komme ind til dem igen.
    Det er faktisk den eneste trøst jeg kan give dig.

Den allerstørste glæde kommer bagefter. Efter noget tid, nogengange med det samme, så kan man jo se på barnet, at de har det meget bedre. De sover bedre og bliver i et meget bedre humør.

Held og lykke.

Knus Pia

hej
    kan godt forstå du ikke er tryk ved narkosen min søn sean kastede op i narkosen så de skulle trække vejret for ham selv om det var hos ørelægen det var tæt på . han har fået lagt dræn i 4 gang på et år ca og føler med folk der har børn med øreproblemer det er sku ikke sjovt

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.