Bleer

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej

Jeg vil lige høre om der var nogle af jer der har set godmorgen danmark i begyndelsen af september.

Her havde de en test af bleer. Jeg har desværre ikke set udsendelsen og min kæreste kan ikke huske hvad resultatet var.

Er der nogle der kan hjælpe??

KH
    Camilla

Metma22Metma22
    Medlem

Resultatet er/var at de billige er lige s gode som de dyre. De billige der blev fremhævet var Bambolina, Baby Care unisex og Pusletid.
    Ellers har taenk.dk testet bleer i starten af september, men da koster det penge at se resultatet!
    Håber det hjalp lidt?
    Hilsen Mette 38+4/6

lykke78lykke78
    Medlem

Ved du/I, hvor jeg kan købe Bambolina? Jeg har endnu ikke fundet dem i butikkerne….

🙂

xmusenxmusen
    Medlem

vi harndtil nu brugt libero newborn, men hun er ved at væer for stor til dem. købte så en pakke vibelle fra aldi, men den mindste str er aaaaaaaaaaaalt for stor. har prøvet liberos der er et nr større, men de virker også for store. Tog så en pampers aktv fit fra prøvepakken og de passer ok i str. Nu har jeg fundet ud af der er lotion i de bleer, og med et dobbet disponeret allergibarn, har jeg ikke lyst til at bruge dem. Er det hysterisk? – kan i anbefale andet mærke istedet

musse og L

Anonym
    Gæst

Hej Camilla!!

Jeg har en finke på 2 og vi har stort set prøvet alle bleer og er kommet der til at Vibelle fra Aldi koster 79 kr. for en parke er super gode. de er både bløde og hun har aldrig været våd om morgenen.

Men de fåes vist først fra 5 kg og op så pt er vi på pampers ind til han har vokset sig lidt stører, men vi vil klart bruge dem til ham også…

Mormin

SuppeSuppe
    Medlem

Kan købes i Rema 1000 derud over er bleerne fra Netto også super gode syntes jeg. De koster også 79,95 og så er der lidt flere end dem fra Aldi i hver pakke.

Ninna

Anonym
    Gæst

Min erfaring er at det er alt efter størrelse hvad der passer bedst. I nogle perioder er det de dyre mærker og andre gange de billige, så derfor når barnet skifter størrelse i bleer, så er der igen igen at finde frem til hvad bleer mærke, som er bedst.

Derfor har jeg ikke et fortrukken mærke.

kh christina

Anonym
    Gæst

Så vidt jeg ved er Nettos de samme som Føtex og Bilkas Babycare, som vi er meget glade for at bruge til den store på næsten to. Det er de almindelige babycare. De lå ikke helt så godt i testen, men vi har ALDRIG haft problemer med dem. Hun er altid tør og aldrig rød med mindre hun har spist for mange vindruer eller sådan noget med maven.

Anita

lillevylillevy
    Medlem

Hej er lige på besøg fra feb.termin..
    Vi startede også med at bruge libero og gik derefter over til pusletid (fra Fakta)
    Nu hvor Mathilde er 7½ mdr bruger vi dem fra netto (babycare)
    Vi har slet ikke haft nogle problemer med nogle af dem (kun huggies dem både sked og tissede hun igennem)

Lige et par ord fra mig

Anja..

Anonym
    Gæst

Kære Alle

1000 tak for svar.

Jeg syntes godt nok det er lidt af en jungle at bevæge sig ud i. Men som de fleste af jer skriver så er det nok bare at prøve sig frem :o)

knus
    Camilla

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.