Baby kommet… lidt før tid!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2005 Baby kommet… lidt før tid!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så skete det… jeg har født en pige!

Vandet gik natten mellem onsdag og tosdag i sidste uge. Jeg troede at jeg havde tisset i sengen/bukserne og ville derfor ikke lige vække min mand. Så jeg gik på toilet og fik skiftet underbukser og sådan… men jeg blev ved med at tisse… så langt om længe gik det op for mig hvad der var sket… så vækkede jeg manden og i løbet at et nano-sekundt stod han nærmest med bukser på og var “klar til at køre”…
    Jeg fik ham lagt ned igen og ringet til fødeafdelingen. De ville gerne se mig kl 9.30 hvis der ikke skete noget inden da. Mellem kl 2.00 og 5.00 havde jeg regelmæssige veer med 6-8 min. mellemrum, derefter gik de i stå!!! så fik jeg lige sovet lidt, men de kom så igen kl. 8.00 denne gang med en halv times mellemrum, så vi tog afsted kl halv ti med den forventning om at skulle hjem igen, men næ nej. De havde ikke så meget at lave på svangerambulatoriet på OUH så vi fik lov at blive, kl. 12.30 blev vi sendt på fødegangen for der havde de heller ikke så meget at lave! På det her tidspunkt havde jeg åbnet mig ca. 5 cm og havde ikke regelmæssige veer, de kom med 6-12 min. mellemrum.
    Så tog veerne til i styrke og jeg bandede og svovlede AV! jeg bad om en epi-blokade men måtte vente en times tid før nakoselægen kom… det var det værste under hele fødslen den lange. Da han endelig kom lagde han den perfekt… faktisk så perfekt at mit ene ben blev helt uterligt! Så havde jeg smertepause en times tid, hvorefter blokaden blev slukket. Da virkningen fra blokaden var aftaget tilpas meget kunne jeg presse vores fine datter til verden. Hun skreg med det samme og var bare så fin! Hun har kæmpe meget hår! og små buttede kinder! Hun er bare PERFEKT!

Så den lille september baby ville altså ud før tid og blev en lille august baby i stedet for! :0)

Kærlig hilsen
    Fregnen

UpsernUpsern
    Medlem

Hvor er det bare dejligt at læse, at alt gik godt og så “nemt”. Det lyder lidt som en ønskefødsel. Det er helt underligt at der nu kommer flere og flere meldinger herinde om, at nu er de forskellige små mirakler kommet til verden. Det hele er lige pludselig MEGET tæt på. Skal selv til Fyn i weekenden, men håber at han opfører sig pænt derinde. Men ellers må jeg jo bare få en lille fynbo :o)

Tillykke igen med lillepigen,
    Upsern 37+6

Anonym
    Gæst

Hjertelig tillykke med jeres lille pige.

Det lyder som om det hele gik efter bogen.

KH
    Camilla

sallymorsallymor
    Medlem

hvor stor er hun? Tillykke med hende.

Anonym
    Gæst

Hej

Hjertelig tillykke med datteren…!

Anonym
    Gæst

Stort tillykke med prinsessen:-) Dejligt at læse at det gik så fint..
    knus
    Maj-britt 35+5 (der er laaaang vej endnu*g*)

babytoerbabytoer
    Medlem

Rigtig hjertelig tillykke.. Det lød bare som en ønskefødsel.
    Gid det var mig :-))
    Knus babytoer

Anonym
    Gæst

Uh jeg kan mærke jeg får et sus i maven, når nogen skriver om fødsler og den slags, det er altså vildt, at vi er nået dertil.

Glæder mig til det bliver min tur, om et par uger.

Maria 33+6 og ks den 22/9

xmusenxmusen
    Medlem

Kæmpe tillykke med jeres lille pige *S*…Håber i alle har det godt. Kom helt til at græde da jeg læste dig fødselsberetning, for det fik min egen fødsel så tæt på igen.
    Må vi høre hvad hun skal hedde

Knus ig tillykke igen

Musse

MaryD777MaryD777
    Medlem

.. man kommer jo helt i fødsel-stemning…! ;-)))

KH Maria 38+5

Anonym
    Gæst

Stort tillykke med jeres lille datter –
    KH Kristine

Anonym
    Gæst

Ihh hvor dejligt at det gik så godtm hun kom da ikke alt fortideligt vel? Hun lyder helt perfekt, hvor stor er hun og hvad skal hun hedde?

Hilsen Christine

Anonym
    Gæst

Tillykke med pigen, nu må det snart være min tur, men drenge har jo ikke ry for at være de hurtigste, så vi må lige give plads til lidt flere tøser..

Mormin 37+3

Anonym
    Gæst

Stort tillykke med prinsessen, hvor er det bare dejligt for jer. Jeg glæder mig vildt meget til det bliver min tur til at holde vores lille bebs i armene.

Knus Louise

Anonym
    Gæst
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.