Hvor store er I nu?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2005 Hvor store er I nu?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    mama23mama23
    Medlem

Jeg er 12kg større end før! Synes godt nok det er meget, der er jo nok 7 uger igen før han melder sin ankomst…

tibbletibble
    Medlem

jeg har taget 8-9 kg på, og det kan jeg vist ikke klage over :O)

mette (33+1)

Anonym
    Gæst

Det er da ikke ret meget. Husk på at de sidste 3-4 uger tager moderen normalt ikke ret meget på mere, så mon ikke du slipper med et kg eller 2 mere?
    Kimmie 36+1

dianalunddianalund
    Medlem

Jeg var til læge i går og fandt udaf at jeg havde taget 10kg på. De andre gange har jeg taget 12-14 kg så det gør jeg sikkert også denne gang.

34+3

MaryD777MaryD777
    Medlem

… 12 kg er da helt ok! Det kommer jo også meget an på, hvor meget du normalt vejer i forhold til din højde… Min svigerinde, mor til 2, er meget spinkel qvinde, og da hun var gravid med barn nr. 2 – tog hun hele 22 kg på! Og det var meget normalt, og så overhovedet ikke voldsomt ud… Selv er jeg temmelig muskuløs, og indtil videre har taget 10-11 kg på… 🙂

KH Maria 37+0

Anonym
    Gæst

Jeg er i uge 34 og har taget 7 kilo på.

KH
    Marie

Anonym
    Gæst

Jeg kan heller ikke klage, jeg er på plus 11 kg. og er i uge 34 med to stk. så det er ok.
    Karin 33+2*2

anjalundanjalund
    Medlem

Jeg skal ikke klage jeg har et -på 5 kg, dejligt :O))
    Min start vægt var 75kg og nu vejer jeg 70, men med min højte på kun 162 gør det slet ikke noget ;o))
    Knus Anja 36+1

SuzzerSuzzer
    Medlem

Jeg har taget 10 kg på.

I sidste graviditet havde jeg taget 17 kg på på samme tidspunkt, så jeg klager bestemt ikke. Ved sidste graviditet tog jeg i alt 19 kg på, så det ser faktisk helt fornuftigt ud denne gang.

Hilsen Suz 34+5

Anonym
    Gæst

Jeg har taget 13 kg på. De sidder dog meget pænt på maven, så jeg ser helsigvis ikke så voldsom stor ud.
    Hilsen Anita 35+3

kaninakanina
    Medlem

Hmmm….. Ja, jeg har altså rundet de 20 kg i vægtøgning. Det er skal dog nævnes at jeg er ret høj og ifølge alle andre er det ikke til at se. Godt nok er maven stor, men det er også kun der og på brysterne jeg har taget på. Og baby skulle vist ikke være større end andre – så ikke engang det kan jeg give skylden.

Sidste gang tog jeg også 20 kg på. Håber de ryger ligeså hurtigt af denne gang.

Kan aldrig huske hvilken uge jeg er i – men har termin 24 september.

Karina

Anonym
    Gæst

+ 8 kilo og jeg er 33+6. Vægtøgning er først kommet her for nylig.
    Sidste gang tog jeg i alt 14 på, det tror jeg så ikke jeg når denne gang:)

hilsen
    gladimaven

xmusenxmusen
    Medlem

Også stor…Her i uge 37 har jeg taget 16 kg..syntes dog ikke slet deter så slemt da det sidder rimelige pænt…dog kunne jeg godt undvære mine flæskekinder*G*

Musse 36+6

Anonym
    Gæst

Hej Tøser

Jep jeg er på de sidste 34 uger gået fra 57 – 75 – såeh vi snupper 18 kilo her indtil videre…. Det sidder OK syntes jeg og det kommer jo snart til at stoppe eller gå den anden vej (forhåbentligt).

Jeg er noget større end sidst jeg ventede mig hvor jeg gik fra 60 – 70 og målte 100 cm rundt om maven samme dag jeg fødte. Denne gang måler jeg allerede 106 så jeg bliver HELT sikkert noget større denne gang.

Men jeg synte det er flot at mange af Jer kun har taget det på der anbefales – vær glad og stolt over det 🙂

Hilsener fra Rikke

efteraarefteraar
    Medlem

og der kommer sikkert mere. Sidst tog jeg 14 kg på i alt, men startede et kg lavere, så jeg vejer mere nu end da jeg fødte sidst. Noget er dog ekstra vand, tror jeg.

KH Susanne

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.