lige lidt nyt herfra….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 lige lidt nyt herfra….

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    anettedkanettedk
    Medlem

nu er der gået endnu et år og Mathias er nu snart 4½ år! Det er vildt at tænke på at jeg nu har været bruger her i 5 år… men jeg kommer nok til at være her endnu mere i det næste års tid – for jeg er langt om længe blevet gravid med nr 2!!!!!
    Det har været et langt forløb med først 1½ år prøven hjemme inden vi startede i behandling for 1½ år siden og nu har vi fået gevinst ved reagensglas i andet forsøg. Det er så stort for os – og meget mærkeligt endelig at se de 2 streger igen på testen.
    Jeg glæder mig rigtigt meget til at få en lille baby igen selvom det nu nok skal blive hårdt for os nu vi efterhånden har vænnet os til at Mathias kan så mange ting selv….

apropos Mathias – så er han stadig en glad dreng der snakker MEGET – sådan lige omkring fra han vågner til han sover igen om aftenen! Det er indimellem lige rigeligt og jeg tror det bliver godt for ham at der ikke er 100% fokus på ham altid….
    Han er glad for bhv og bliver mere og mere selvhjulpen – men det er som om man kan mere i bhv end herhjemme… Han er ret motorisk strærk – når det altså kommer til ting han kan gøre med sin krop. Sådan noget som at spille computer har han stadig forstået – han forstår ikke at det han ser på skærmen skal styres af hans hånd – men det kommer vel…
    Han er lige kommet af med natbleen – efter de første nætter var han vokset meget i hans egen mening – helt hen over natten!

Nå det var lige en lille update fra os.

Knus Anette 5+0 og Mathias 230805

tinapugetinapuge
    Medlem

Hej Anette

Stort Tillykke med de to streger – Det var vel nok dejligt for jer…..

Knus Tina

Anonym
    Gæst

Hej Anette

Hvor er det bare dejligt for jer 🙂
    Stort tillykke! Det bliver da vildt skønt

kh Berit

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Anette

Stort tillykke med de 2 streger… Det er da helt vildt fedt at det endelig er lykkedes !!!

Hvornår har du så termin ??? Bliver det engang i august eller september ???

Det bliver super hyggeligt med sådan en lille bebs… Men sikert også hårdt fordi Mathias er så stor nu, men ingen tvivl om at du / I vil nyde det igen c”,)

Knus
    Mette + Mia 140805 & Mikkel 230807

anettedkanettedk
    Medlem

Hej Mette

Termin er 8. sep lige nu – men skal til hjerteblink skanning 26/1 og så må vi se hvad de siger der.
    Men går min lever amok som den gjorde sidst er det ud med baby senest i 38+0 og så lander vi igen i uge 34….

Knus Anette 5+2 og mathias 230805

PS vi er klart med på det der camping noget her i foråret…. 🙂

tulle1976tulle1976
    Medlem

Herligt med sådan en lille størrelse…. Jeg nøjes med at låne mig frem, men vi har så også fået 3 små babyer indenfor 5 måneder i familien, så der er nok at låne af.

Håber vi kan få en forårscampingtur sammen og følge lidt med når maven begynder at vokse c”,)

Hvad siger Mathias til at skulle være storebror… Er det OK eller er det ikke helt gået op for ham ?

Knus
    Mette

anettedkanettedk
    Medlem

Mathias ved ikke noget endnu – kun at mor har det lidt træls i maven og er lidt træt. Hvis han vidste noget vidste resten af verden det også!!! Og vi vil gerne lige vente til efter skanningen 26/1 inden vi fortæller helt vildt meget – men så bliver det også officielt!
    Det med at maven vokser – det er så allerede i gang! Har lige tømt mit skab for de fleste bukser og hængt de nye Mama-licious bukser ind i stedet….

Knus Anette

tulle1976tulle1976
    Medlem

Ja, de har lidt svært ved at holde mund de kære “små”… Jeg fortalte Bo at I ventede en lille ny og Mia hørte det. Hun kiggede undrende på mig da jeg sagde til hende at Mathias skulle være storebror og spurgte : “Hvorfor skal han det ?” Jo, fordi Anette har en lille baby inde i maven c”,) “Hmmm…. Hvorfor køber de ikke bare en der er klar nede i Rema ? Jamen Mia du ved da godt at babyer kommer ud af morens mave ! Ja, ja mor…. Men det andet er da smartere !!! Vi fik os et godt grin og måtte forklare Mia at det da helt sikkert var smart hvis man kunne køde babyer i Rema 1000, men at sådan er virkeligheden bare ikke c”,)

Knus
    Mette

anettedkanettedk
    Medlem

Hvis vi havde kunnet købe en baby i Rema tror jeg egentlig vi havde gjort det for for længe siden… Fantastisk kommentar!!!

Knus Anette

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.