meget stille for tiden…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 meget stille for tiden…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    tinapugetinapuge
    Medlem

Hej Anette

Ja jeg har det lidt på samme måde…..
    Jeg er for en måned siden startet på arbejde efter endt barsel – og jeg synes faktisk det er sværre at komme igang denne gang..Øv øv – men det kommer jo nok.

Jeg håber i for en fantastisk ferie med lækkert vejr.
    Vi har først ferie i uge 33-35 så der er jo et stykke tid til endnu.

Knus Tina, Elisabeth 180805 og Katrine 140608

anettedkanettedk
    Medlem

Og jeg bidrager heller ikke med det store…. 🙁
    Jeg har travlt på arbejdet og er en del i haven, så der er ikke det store overskud til computer når jeg er inde…
    De næste godt 4 uger er jeg heller ikke på, da vi tager på sommerferie allerede på fredag og først kommer hjem i weekenden uge 28…
    Vi glæder os meget og Mathias ser frem til at skulle ud og sejle med den store færge – hvor campingvognen også skal med! Jeg er dog stadig lidt spændt på hvad Skotland vil bringe og om vejret vil være bare lidt med os – orker ikke 4 uger i regnvejr 🙁

Så her var lige en lille forklaring på min manglende tilstedeværelse – håber det bliver bedre efter ferien :xx:

Knus Anette og Mathias 230805

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Anette

Yep, der er meget stille i øjeblikket c”,)

Jeg synes tiden den flyver afsted og når først ungerne er puttet om aftenen så synes jeg stadig der er tusind ting at lave inden der er ro til at sætte mig ned og fise den af…. Derfor er jeg heller ikke så meget på computeren.

Jeg håber da I får en skøøøn ferie i Skotland og da også at vejret er med jer…. Jeg ville nok ikke være så underholdende med 4 ugers regn c”,) Meeen…. Det skal da nok gå !!!!
    Vi skal først på ferie fra fredag i uge 27, hvor vi suser til Sydfrankrig i 14 dage og bagefter har vi en uge derhjemme hvor der er nok at se til i haven efter et par uger væk fra den.
    Og hey…. Vi skal da snart have fundet ud af at ses igen !!! Det er 100 år siden sidst c”,)

Rigtig god ferie !!!

Knus
    Mette & Mia 140805 + Mikkel 230807

anettedkanettedk
    Medlem

hej til jer alle.

Vi har fundet lidt internet herovre i Skotland, så jeg måtte da lige se lidt til jer… Vi har heldigvis haft relativt godt vejr – vi har været afsted i godt 2½ uge nu og har kun haft decideret regn et par enkelte dage. Siden ja vel snart 2 uger har vi haft sol – og siden sidste uge også varmt. Her til morgen er jeg vågnet til godt 25 grader…. 🙂
    Så det er vist godt nok at være herovre på dette tidspunkt af året…

Mathias har taget det vældig fint det hele – han savner dog nogen at lege med. Færgen var spændende, men han suger det hele til sig – og er blevet vild med sækkepibemusik :-/ eller som han siger det musik med dem der kaster med træstammer!!! Vi var til noget highland games som er en blanding mellem sport og musik – og de spillede en masse sækkepibemusik og nogen andre kastede med diverse ting, deriblandt træstammer! meget mærkeligt.. 🙂

Nå I får en længere historie når jeg kommer hjem!

Knus Anette og Mathias 230805

PS – Mette – du siger bare til… tror snart ikke ungerne kan kende hinanden igen… 🙁
    hvordan skal I bo i Frankrig? For campingvogn har I vel ikke fået igen??

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Anette

Skønt at vejret har været med jer !!! Lidt pudsigt så boede der et ældre par fra Skotland på den campingplads vi boede på i Frankrig (Vi lejede en hytte – for campingvogn har vi ikke fået igen, men det er da med i overvejelserne om vi skal have det igen !) De her skotter boede fast i på campingpladsen fra april til oktober, fordi det ALTID regnede i skotland…. Der sendte jeg godt nok lige en kærlig tanke i jeres retning og håbede på at de ikke havde ret c”,)

Puuuuhhhh…. Vi er stort set optaget alle weekender i august men måske vi kan finde ud af noget i september ???

Knus
    Mette & Mia 140805 + Mikkel 230807

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.