Ble stop

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej.

Her er vi ikke klar til at undvære sutten, som andre. Men vi øver I at smide bleen. prinsessen, har siden sin fødselsdag, brugt sin potte til at lave stort. Derfor øver vi nu i juleferien, vi har ferie helt til den 7 jan. så der er masser af tid. Når vi er herhjemme går hun uden ble, kører vi eller går ud, får hun en ble på, for synes det er svært at være i skoven eks. og så skal tisse, med alt det tøj, hun nu har på. Hvordan vil I gøre det hvis det var jer? har kun haft et uheld om dagen, og det er fordi vi ikke er hurtige nok, til at komme ud på potten, så er der kommet lidt i trusserne… Men synes det er helt fint. Så tror faktisk hun er helt klar til at smide den.

Karin

altankassealtankasse
    Medlem

Hej
    Line har faktisk selv valgt at droppe bleen, og i 3 dage nu har hun kun ble på om natten. Det vil hun faktisk ikke have men jeg giver hende den på når hun sover. Idag skulle vi ud og handle men hun ville ikke have ble på så jeg tog chancen(og et par ekstra bukser) og det gik fint, halvvejs var vi lige i kvickly og låne deres toilet. Så jeg tror godt det kan lykkes..
    Gitte

anettedkanettedk
    Medlem

Hej Karin

Jeg synes det er flot! Vi er slet ikke klar til dette endnu – mathias sidder gerne på potten, men bruger ikke tiden til at tisse men til at lege med tissetrolden!!!!!
    Han er dog begyndt at komme med det samme han har lavet stort, så lidt kan han da mærke…. Jeg håber nu også bare på at vi kan slippe bleen til sommer inden han skal i bh…

Anette og Mathias 230805

Her i Aalborg er vi også liiige ved at være der. Victoria har ikke haft ble på i hele juleferien (kun om natten) og det er gået rigtigt fint. Kun nytårsaftensdag nåede hun at tisse i bukserne 3 gange… Ellers har hun været superskrap – og superhøflig! “Mor, må jeg gerne tisse på toilettet?” spørger hun, og jo da, det må hun i hvert fald 🙂

Christine

Anonym
    Gæst

Hvor fint med jeres piger. Faktisk er bleen røget på igen, for efter de første 3 dage synes jeg hun glemte det, så der kom hun ikke hvis hun havde tisset i bukserne, så tror ikke helt hun er klar endnu. Men hun er blevet bedre til at komme og sige at hun skal tisse, så nu venter vi lige lidt og så prøver vi igen om nogle mdr.

Karin

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.