De ynkelige mænd

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 De ynkelige mænd

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    haanirakhaanirak
    Medlem

er ved at få grå hår på hovedet vi har delt seng med Louise for hun vågner midt om natten og kommer selv ind i vores seng og putter men det er nu ikke det værste damen har fået den i ide at hun da vil ligge på sofaen og falde i søvn og kim sys det er iorden for hun skal da ikke hyle som en trukken gris når hun bliver langt i seng så det spil køre de og jeg er ved at blive sindsyg i hovedet over det så har besluttet at da kim nu er på arbejde her til aften og i morgen aften så tager jeg selv affære og ligger hende i seng og jeg har bedst erfaring med også går jeg ind til hende hver 2-5 min og ligger hende og putter hende indtil hun sover og det samme i morgen så skulle hun være nem at ligge i seng om aftenen når hun skal i dp igen så hun ikke er en træt hylere unge når hun starter som hun er nu.

hvad med jer andre hvordan går det med at få de små i seng om aftenen.

lige lidt fra mig

knuz
    karina og Louise der vil sove på sosaen…

Sarah05Sarah05
    Medlem

Hej
    Kan kun sige at jeg krydser fingre for dig og dit projekt!

På det område er Sofie et “mønsterbarn”. Vi børster tænder, læser et par bøger på hendes værelse, laver en flaske mælk – den får hun med i seng – og så siger jeg godnat og hører sjældent brok herefter…Og hun bliver i sin seng hele natten (faktisk har hun aldrig sover i dobbeltsengen) og vågner kun sjældent.
    Ok, ville gerne af med mælkeflasken, men ved fra storebror at den ligepludselig ikke vil være interessandt mere.

Så alt i alt en stille og rolig putning samt nat.

Held og lykke med det!
    Dorte

PS Storebrors putte-/sovevaner var jo så en helt anden historie (ligner din!)…men nu som 7 årig sover han fint i sin seng hele natten ;0)

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Karina

Vil blot ønske dig held og lykke med projektet c”,)!!!

Mia er et “mønsterbarn” hvad sovning angår…. Efter aftensmaden er hun og Mikkel i bad, får nattøj på og hun får børstet tænder. Derefter hygger hun i sofaen med mor og far mens Mikkel får sin godnatflaske og så bliver hun puttet ind i hendes seng senest kl. 20. Vi synger så 4 sange : Lille Mia (Lille Lise melodien), Lille Ole med paraplyen, Elefantens vuggevise og gyngesangen. Derefter ligger hun så og synger/ snakker for sig selv i max. 30 minutter inden hun falder i søvn. Som regel sover hun hele natten, men nogle få gange kommer hun ind til os i løbet af natten…. hun har aldrig været god til at sove hos os, men har foretrukket sin egen seng hvor der er bedre plads c”,)

Tror bestemt det er det rigtige du gør, ved at lære hende at falde i søvn i hendes egen seng og ikke på sofaen…. Og så må det koste nogle skrigeture ! Det bliver hårdt, men bagefter er det skønt c”,)

Knus
    Mette + Mia 140805 & Mikkel 230807

joreidjoreid
    Medlem

Ja Iben sover sådan set tæt på os, da vi ikke har et værelse til hende, men hun sover i sin egen seng, dog nogle gange i vores seng. Hun er lige kommet af med sutten, så der har været nogle aftner hvor hun bare skriger og skriger, men det er blevet bedre. Vi synger også nogle sange for hende. Lille peter edderkop, abekatten, mariehønen evigglad, lærkereden, se den lille kattekilling. Når vi så er gået ind i stuen kan man høre at hun synger selv og snakker lidt. men så falder hun i søvn. Hun vågner et par gange om natten hvor hun er tørstig eller at dynen skal ligges over hende.

Jeg ønsker dig held og lykke med projektet det skal nok lykkes, og så må du sige til din bedre halvdel, at han skal deltage i dette projekt ellers lykkes det ikke, for de er snu de bette børn.

Knus Kirsti

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.