Godnat …

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg vil egentlig bare høre om der er andre end Nicolai der går i seng omkring 18.30 … hver dag?!

Vores sp siger at vores drenge er lærkebørn (lillebror går i seng på samme tid!) og det vi må indrette os efter og det gør vi naturligvis også … også det at skulle op før kl. 6 stort set hver dag!

Vi kan ikke rigtig rykke Nicolais sengetid for han vil gerne i seng – og de få gange han er kommet i seng senere (dvs omkring kl. 19!) er han vågnet endnu tidligere næste morgen …

Nå men jeg ville bare høre om der er andre med lærkebørn?!

God aften!
    /Trine & drengene

Sarah05Sarah05
    Medlem

Hej
    Jeg troede egentlig også at Sofie var en lærke, da hun normalt vågner kl 6 og falder omkuld klokken 19.
    Men her i ferien hvor uret er gemt væk, sover hun til kl 8 og går iseng ca 12 timer senere. Så hun er vel midt i mellem ;0)
    Dorte

lene78lene78
    Medlem

Marius sover også gerne kl. 19 og er tit oppe kl. 5.30 igen – så det har vi indrettet vores hverdag efter.

Så må vi sove længe igen, når vores børn bliver teenagere 🙂

Knus
    Lene & Marius

joreidjoreid
    Medlem

Iben har et godt sovehjerte fra sin mor. Hun kommer i seng omkring kl 20, og hvis vi ikke vækker hende om morgen kan hun godt sove til 8-9 stykker så det er rigtig nice 🙂

Knus Kirsti

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.