Søvngænger !!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Søvngænger !!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej tøser

Mia er jo for kort tid siden begyndt at sove i hendes store seng og det er gået rigtig godt. Hun har ikke været slem til at stå op igen efter hun er blevet puttet, kun en enkelt gang hvor hun kom ind i stuen og liiige skulle have mere godnatnys og krammer og så en enkelt gang hvor hun havde lavet pølser og derfor skulle have enren numse.

Den anden morgen vågnede vi ved at hun løb ud gennem gangen hen mod trappen til stueetagen og Bo rendte efter hende og nåede at se at hun var nået ned af trappen og fandt hende nede under trappen, hvor hun sad med et helt tomt blik i øjnene, og fandt ud af at hun simpelthen var gået i søvne derned…. For da han spurgte hende hvad hun lavede, svarede hun at skulle ud at flyve og spørgsmålet om hvor hun skulle flyve hen svarede hun at hun skulle til Island (der var vi i maj måned !) Vi har så ikke tænkt mere over det før end her til morgen, hvor vi vågnede ved at der lød et ordentlig brag inde fra Mias værelse, hvor det viste sig at hun var vågnet op inde under hendes lille bord og havde gokket hovedet op i det da hun ville rejse sig…. Så igen har hun været gået i søvne !

Jeg er også selv søvngænger men havde da håbet på at ingen af børnene ville blive det. Er der andre der har børn der går i søvne ??? Det er lidt skræmmende selvom jeg ved at hun ikke kan komme ud af huset, for hun kan ikke nå op og låse dørene op udtil.

Knus
    Mette + Mia 140805 & Mikkel 230807

anettedkanettedk
    Medlem

Hej Mette

Her har vi ikke oplevet Mathias gå i søvne – endnu!
    Det er da lidt skræmmende at sådan noget går i arv og jeg kan da så nemt forestille mig Mia falde på vej ned af jeres trapper – puhha ;-(

Her er det vildeste vi har oplevet vist, at Mathias ikke kunne finde kontakten til sin natlampe i nat, da vi havde rykket rundt på hans møbler – han skulle jo finde den på en anden væg! Sådan noget rod!

Håber ikke hun løber alt for meget i søvne….

Knus Anette og Mathias 230805

JannieBuhlJannieBuhl
    Medlem

@tulle1976:

Hej,

Jeg er ikke helt klar over, om du stadig er aktiv herinde. 

Jeg researcher til et filmprojekt om søvngængeri og faldt tilfældigt over dit indlæg her. Du skriver, at du er søvngænger og at det nu er gået i arv til din datter.

Jeg vil meget gerne tale med dig og fortælle dig mere om projektet. 

Jeg håber meget at høre fra dig!

Mange hilsner Jannie Buhl Knudsen

Min mail er janniebuhlknudsen@hotmail.com

anettedkanettedk
    Medlem

Hej Jannie

Jeg har gjort Mette opmærksom på dit indlæg men ved ikke helt hvor aktiv hun er herinde mere.

mvh

Anette

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.