ny seng…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    anettedkanettedk
    Medlem

Så har Mathias fået sin nye junior seng. Vi ventede med at stille den op til lørdag for at han kune vænne sig lidt til den inden han skulle sove i den. Han brugte også en del tid i sengen i løbet af lørdagen og det hele var vældig hyggeligt…
    Vi forventede det værste fra ham lørdag aften, men han lagde sig bare til at sove efter faren havde puttet ham to gange.
    I går var han så blevet syg, så han faldt i søvn på vej hjem i bilen fra vagtlægen (havde 39,4 i feber og var rigtig sløj), så det var heller ingen problem.
    Men i dag er fan… løs! Han har nu i 1½ time rumsteret i sengen og bliver ved med at kravle ud og ligge og brokke sig… Men tålmodighed er en dyd og vi kæmper videre – han skal sove i sin seng, når det er blevet sengetid! Ulykkeligvis har faren pakket tremmesengen væk her til aften, for den var der jo ikke brug for at have som back-up mere…..
    Nå, vi ser hvornår han overgiver sig.. I får en update en af dagene…

Knus Anette og Mathias, der åbenbart ikke er træt i dag… :-((

Sarah05Sarah05
    Medlem

Hej Anette
    Træls… håber ikke at det tog alt for lang tid efter at du skrev mailen ;0)
    Jeg vil sige, at selv Sofie har sovet med fri ind og udstigning siden januar, svinger det stadig meget med hvor mange gange hun kommer ind i stuen. Nogen perioder kommer hun max én gang og andre perioder er hun rigtig træls og det kan tage op til 1 time hvor hun løber ud og ind. Men det er typisk hvis vi har puttet hende for tidligt, eller hun har sovet for længe med middagsluren.

Standarden er at hun kommer ind i stuen 3-5 gange hvorefter hun pænt falder i søvn ;0)

Mvh
    Dorte og Sofie

anettedkanettedk
    Medlem

hrmm nu er der gået et par dage til… Mandag faldt han først hen hen ad kl 21:15 og han kom trods alt i seng inden 19:30… 🙁
    I går tog det vel 1½ time índen han sov og i dag var han åbenbart blevet godt og grundigt træt oven på de sidste dage, så han gik i seng efter at have fået børstet tænder!!! Vi troede egentlig bare han ville gå ind og lege, men nej han kravlede op i sengen og lagde sig til at sove – jeg hørte ham i hvert fald ikke mere og da jeg tjekkede på ham ½ time senere var han helt væk!!!
    Så det går lidt fra den ene yderlighed til den anden (og vi foretrækker det nok lidt som i dag…..) – men lad os se tiden an!

Knus Anette og Mathias 230805

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Anette

Hmm…. Vi har da lov at håbe at han nu har accepteret sin nye seng og bare lægger sig til at sove fra nu af c”,)

Mia har lige haft et par nætter hvor hun har sovet uroligt og vågnet et par gange, for så at ende mellem mor og far. Det er formentlig en reaktion på at hun er blevet storesøster og jeg håber det snart er ovre, for det fylder godt med 4 mennesker i sengen c”,)

Knus
    Mette + Mia 140805 & Mikkel 230807

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.