Matilde skal også være storesøster

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Matilde skal også være storesøster

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, jeg har endnu ikke fået det konstateret ved lægen, men flere graviditetstest og begyndende kvalme tyder på at den er god nok!

Min termin: 29. april 2008 – der er jo laaaaang tid til!

Jeg fødte Matilde på Frederiksberg hospital, men i mellemtiden er vi flyttet til Gladsaxe og bor nu tættest på Herlev Hospital.

Og så vil jeg gerne lige høre, er der nogen, der har nogle erfaringer fra Herlev Hospital? Jeg skal jo snart vælge hvor jeg skal føde, og har ikke rigtig en fornemmelse for hvor det skal være…

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

Tillykke, tillykke :-))

Hvor er det skønt!

Held og lykke med det hele, – jeg er fakisk lidt midundelig;-)

kh Berit

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Marianne

Stort tillykke med den lille spire…. Der er da rigtig gang i at gøre augustbørnene til store søskende c”,)

Min mands ældste søn er født på Herlev sygehus og de var godt tilfreds…. Det er dog snart 22 år siden, så der er sikkert sket meget siden. Mener at man inde på netbaby.dk kan se anmeldelser af forskellige fødesteder, så måske du skulle kigge lidt derinde.

Held og lykke med det lille nye liv c”,)

Knus
    Mette + Mia 140805 & Mikkel 230807

lene78lene78
    Medlem

Hej Marianne.

Tillykke! 🙂

Jeg fødte Marius på Herlev i aug 2005 og skal føde lillesøster derude nu her i oktober 2007.

Marius’ storesøster er født på Rigshospitalet i nov 2003, og det var en ganske anden oplevelse end på Herlev. Generelt vil jeg sige, at jeg følte mig meget som “et nummer” på Riget, mens der på Herlev blev taget meget mere hensyn til mig og mine behov og ønsker.

Desuden er Herlev et spædbarnsvenligt hospital – det betyder bl.a., at barnet ikke bliver taget fra dig igen for at blive målt og vejet, når du lige har fået det op på maven. Vi havde flere timer med Marius, før jordemoderen igen kom og “blandede sig”. Det var faktisk rigtig dejligt!

Nu har de lavet patienthotel derude, hvor farmand også kan være – det er kommet efter min sidste fødsel, så det har jeg ingen erfaring med.

Men alt i alt har jeg været rigtig, rigtig glad for Herlev og har altså valgt at føde der igen, selv om vi egentlig hører til i Glostrup denne gang.

Knus
    Lene

anettedkanettedk
    Medlem

Tillykke Marianne – det var da en dejlig nyhed!

knus Anette og Mathias 230805

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.