Jul? :)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Bubs79Bubs79
    Medlem

Hej alle, og glædelig bagjul!!

Nu er julen så småt begyndt at være på tilbagetog.. Vi var i Klitmøller hos svigermekanikken fra d. 22-25. og så i Kolding hos mine forældre som vi forlader idag sidst på eftermiddagen, for endelig at vende næsen hjem. Hold op hvor jeg glæder mig til at få styr på hverdagen igan. Lauras sovetider er blevet vendt fuldstændig på hovedet. Igår sov hun f.eks middagssøvn fra kl 14 og til jeg vækkede hende kl 17.. Det var dog fint nok med den sene lur, for vi skulle have stor familiejulefrokost om aftenen, og med et rend af unger op og ned af trappen, havde det ikke været muligt at få ro til at sove til normal tid alligevel. Så hun kom altså først i seng 22-22.30.. Og det samme med juleaften og d. 25.. Gad vide om vi kan få hende skruet tilbage igen.. *G*
    Jeg skal heldigvis først starte på arbejde igen d. 2. så der er masser af dage endnu til at slappe af og nå alt det som ellers bliver sat på vent (yeah right). Nytåt skal vi holde hjemme. Jeg ved endnu ikke om der kommer et par venner forbi, men de sidste par år har vi også bare været hjemme og lavet en lille lækker menu og så ellers bare slappet af og smovset, og så lige en tur ned på gaden ved 12-tiden.. 🙂

Laura blev ellers fint begavet juleaften. Hun fik det meste af det hun ønskede sig, og kun en enkelt bytter..

Fisher Price – Little people cirkus
    Fisher Price – Little people “hønsegård”
    2 x morgenkåbe
    DVD med Kaj og Andrea
    Spisestel i plast til 4 personer (så skal vi rigtig holde teselskab)
    Bondegårdsdyr til badekarret
    Et par papbøger med låger
    “Pels jakke” med muffedisse (hun passer perfekt i et snelandskab med kane og det hele.. *G*)
    Bluse
    Nederdel

Det var vist det.. 😀

Håber I andre har haft en dejlig jul, og I ønskes alle et bragende godt nytår!

Knus..
    Sine

Hej og også glædelig bagjul herfra.

Puha, ja så er julen overstået, CLara har bare klaret julen og sovetider så flot. kom først i seng 23.30 juleaften, og sov til kl 9 næste dag. og sov 3 timet til middag. i seng 20.30 og vækkede os først igen kl 9 d. 26. dejligt.

Nå ja men det er jo den første jul Clara rigtig var med til, og som vi også nød som forældre. Sidste år var så mærkelig, men det var pga Clara’s situation. Så vi hyggede alle tre i år.
    Vi var alle samlet, oldefar, oldemødre, morfar osv vi var 14 voksne og 5 børn, så der var rigtig gang i den, Det var helt vildt at se Clara da julemanden kom. Hendes øjne var lige så store som the kopper. Hun er ikke bange for ham, og hun fik da også lige mindet ham om, at julemanden jo sider ho ho ho. (min kusines svigerfar, han havde ikke lige tænkt på at man jo som julemand skal sige ho ho ho) De grinte vi alle sammen lidt af bagefter.

Ja vi er stadig herhjemme lidt forarget over at et så lille menneske kan få så mange ting.

Gavelisten ser sådanne her ud:

Lækkert tøj fra Next (mor har rigtig flottet sig)
    3 lækre sæt tøj fra HM
    lege komfur med 2x tilbehør
    lænestol
    little people brandstation
    little people legeplads
    little people slottet
    little people zoo med dyrelyde
    bamse og kylling sengetøj
    åh abe bog, heste grise, køer og får
    hjemmelavet dejlig stort tæppe af farmor
    lille dukke med musik
    snehvide pop-up bog

Alt herfra.

Mange hilsner fra Louise og Clara 17 mdr og 7 dage

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej med jer

Rigtig glædelig bagjul herfra !!!

Vi har fejret juleaften herhjemme sammen med farmor, farfar og de 2 storebrødre. Af hensyn til Mia dansede vi om juletræ og åbnede pakker om eftermiddagen inden vi skulle spise. Mia blev også vældig begavet, men gad da ikke åbne alle pakkerne…. For når hun nu lige havde fået noget spændende var der jo ingen grund til at åbne endnu en. Så vi prioriterede at hun åbnede gaverne fra dem vi var sammen med og resten af gaverne er så blevet fordelt ud over 1. og 2. juledag. Mia har fået :

JoJo kanin (Som hun bliver sur på når den følger efter hende ;-))
    3 DVD film (Askepot, Pocahontas og De 3 små grise)
    Sækkestol (KÆMPEHIT !!!)
    Min Første Computer (Med 40 vidunderligt STØJENDE melodier)
    1 sæt tøj fra H&M
    ! boks med 5 bøger i pap
    Xylofon (dejlig larm)
    Støvsuger
    Peter Plys skib + Stor pose klodser fra Mega Blocks
    Lækker Fleecetrøje
    Junior sengesæt i lækker bomuldssatin
    Little People bondegård
    CD + bog med Mariehønen Evigglad

Tror det var det hele…. Men det var da vist også rigeligt c”,)

Nytår skal vi holde i København sammen med Mias faster og onkel. Det er en tradition hvor vi skiftes til at være værter og det plejer at være smadder hyggeligt. Håber I alle må få et godt nytår.

Knus Mette & Mia, 140805

Anonym
    Gæst

Her valgte vi at holde Nicolais sovetider – tror faktisk også det ville være meget svært at lave om …

Vi var hos min mor juleaften med min bror, hans datter på 5, hans kæreste og deres nyfødte datter på 14 dage.

Vi mødtes om eftermiddagen og fik ris a la mande og dansede herefter om juletræ. Så fik Nicolai sine gaver (som vi havde begrænset – gaverne fra de der ikke var der den aften har han fået her i løbet af juledagene) og Nuka på 5 fik nogle af sine. Vi legede med gaverne, Nicolai fik aftensmad og han kom i seng til sædvanlig tid og sov kl. 19 hvor vi andre spiste aftensmad, dansede om træet igen og fik gaver.
    Vi kørte hjem ved 23-tiden og Nicolai sov til ved 7-tiden ganske som han plejer.

Sådan havde vi valgt at gøre det og det var en skøn dag og aften for alle :o)

Jeg kan da også lige supplere med Nicolais gaveliste:
    2*Duplokasse
    Trækkeænder fra Play2learn
    Briokøkken (fra os!)
    Play2learn magnetiske biler
    Play2learn borg
    Den store Åh abe CD-box
    Lækkert sengetæppe fra Fairy tale
    Pyjamas
    Bøger
    Hjemmehæklet tæppe
    2 trøjer
    … og det jeg har glemt!

/Trine & drengene

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.