Danser! og synger :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Danser! og synger :-)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Sarah05Sarah05
    Medlem

Hehe…
    Yes – Sofie kan ikke så mange ord, men rytmikken har hun styr på. Især i bilen sammen med farmand, så sidder hun og rokker så at huensnippen vipper i takt ;0)
    Og er der musik eller vi begynder at synge så danser hun og klapper… Altid et godt afledningstrick når hun (igen) skal til at tømme skuffer…

Dorte og Sofie

Zarina12Zarina12
    Medlem

Hej Tøser..
    vil lige høre jer om jeres små pus også ELSKER at danse? når Naja høre noget der minder om musik så begynder benene eller at trampe og danser så fint rundt inde i stuen eller hvor vi nu er.. hun ELSKER musik med gang i.. gerne en god bas eller en hurtig melodi.. vi synger og danser meget her hjemme og spiller tit på et instrument.. jeg selv er vokset op med musik og har sunget i mange år nu… så hun synger også tit.. hun går nogle gange rundt og nynner lille peter edderkop (lyder ikke sådan men hun gør det der med hænderne når peter kravler op ad muren)

Mary79Mary79
    Medlem

Lyder meget bekendt. Freja kan overhovedet ikke stå stille, hvis der kommer noget musik på hun kan li. Det er også gerne popmusik og noget der er gang i, men hendes yndlingsmusik er “Rage against the machine”!!! Hun er klart fars pige på det punkt. 😀
    Hun står så og “hopper” midt på gulvet, spiller “klaver” på sofabordet eller luftguitar, men hun drejer også rundt om sig selv, klapper, eller ryster hovedet vildt frem og tilbage mens hun skraldgriner.
    Det er utroligt underholdende at se på og vi bliver straks i godt humør af det.

Marianne 14+3 og Freja 120805

tulle1976tulle1976
    Medlem

Yep… Vi har også en lille danse – mus 😉

Mia ELSKER musik og når hun hører det danser hun rundt, hopper og tramper.

Det store hit er at synge og klappe…. og den med at gå rundt og nynne kender vi også. Det er bare SÅ kært !

Knus
    Mette & Mia, 140805

joreidjoreid
    Medlem

hi hi jo her hjemme får den heller ikke for lidt, det er så mere til dance musik da vi høre det, så p.t er det nelly furtado med maneater he he.

Kirsti

Anonym
    Gæst

Vi danser og synger også herhjemme! Matilde har altid virket glad for musik og har klappet siden hun var 7-8 måneder.

Det er pudsigt, for nogle gange danser hun også uden musik. Hvis vi f.eks. siger ‘Matilde, matilde, matulde’, som jo lyder lidt rytmisk, så danser hun. Nogle gange danser hun også bare uanset hvad hun hører – lige som om hun kan høre musik i omgivelserne (eller inde i sit hoved).

Jeg tror at det er vigtigt at dyrke sådan nogle interesser, når man opdager dem – jeg vil til at spille endnu mere musik mv. herhjemme, og ønske os musikinstrumenter til Matilde til jul! Jeg synes musik, sang og dans er sådan en skøn hobby, og jeg synger også selv og har stor glæde her af.

Kh Marianne

Bubs79Bubs79
    Medlem

Hehe.. Lauras favorit er Niarn med Antihelt.. Heller ikke ligefrem det moderen havde forestillet sig hun skulle fylde ørerne med, men det er et af de eneste numre farmand har på sin bærbare, så den tuder for fulde gardiner når de bader om morgenen så den kan hun godt lide.. Nephew går også an.. *G* Og så er Kaj og Andrea med Bom tjikkebom også et stort hit!

Knus..
    Sine

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.