Bryllup m.m.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Tøser

Jubiii…. Vi har taget springet og er blevet gift c”,) Vi har boet sammen i 9½ år og har siden vi fik Mia snakket om at blive gift, men har ikke kunnet blive enige om, om det skulle være kirke eller rådhus og hvor meget dder skulle gøres ud af det. Vi blev så enige om at det skulle være hemmeligt og på rådhuset og det fandt sted i går (lørdag). Mia blev passet hos mormor og morfar under påskud af at vi skulle til festivitas med overnatning så der blev hun afleveret lørdag kl. 9.30 og så kørte vi på rådhuset og blev gift. Derefter tog vi ud og spiste en lækker brunch inden vi tog på hotel og havde en hyggelig eftermiddag og tidlig aften inden vi tog på restaurant og spiste en romantisk middag. Vi sluttede aftenen af med at gå på den beverding hvor vi blev kærester for many years ago !!!

Da vi hentede Mia her i formiddags blev mine forældre de første der fik at vide at vi var blevet gift…. Hold da op det passede ikke min far at vi havde gjort det i hemmelighed ! Nå, men han skal nu nok blive god igen, når han lige har vænnet sig til tanken om, at han ikke fik lov til at “give mig bort”.

For ca. 1½ måned siden satte vi vores hus til salg fordi vi gerne vil bo tættere på mit arbejde…. I mandags skrev vi under på vores nye hus i Middelfart og yep…. Jeg får kun 250 meter på arbejde !!! Det bliver bare super dejligt at have så kort på arbejde ! Nu skal vi så bare have solgt vores eget hus, men det skal nu nok lykkes…. Vi har god tid, for det andet overtager vi først pr. 1. april 2007.

Nå…. Mia pylrer, det lille myr ! Hun er ekstremt snottet og har 39 i feber som kom som lyn fra en klar himmel i eftermiddags efter hun havde sovet til middag…. ÆÆÆÆVVV !!!!

Knus
    Mette & Mia, 140805

Anonym
    Gæst

Hold da fast, der kan hurtigt ske noget 🙂

Tillykke med brylluppet og det nye hus. Det lyder da bare helt fantastisk det hele 🙂

God bedring til Mia
    KH Berit

Zarina12Zarina12
    Medlem

Et storttillykke her fra.. har selv været med til et hemmeligt bryllup (kims søster og svorger), det blev forældrene heller ikke så vilde med..
    knus her fra

joreidjoreid
    Medlem

tillykke her fra. Vi gjorde det samme med brylluppet, dog er der stadig ingen i familien eller vennerne der ved det. Vi sender julekort ud hvor der står hilsen familien Andersen 🙂 Så jeg er også spændt på hvordan de forskellige tager det.

Tillykke med huset også.

Knus Kirsti

anettedkanettedk
    Medlem

Jo jo….. Der sker ting og sager i det lille hus!!!!

TILLYKKE!!! Men jeg ville nu stadig godt have vidst noget….. Men ok vi har lige haft 2 års bryllupsdag og der var jo heller ikke rigtig så mange der vidste noget, så….. 🙂

Blev det så det to-etagers hus du snakkede om eller hvad? har der været nogen og kigge på det andet hus?

Knus Anette og Mathias

PS- nu skal i altså snart komme og se vores husprojekt…. 😉

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.