hvad kan det være m.m. råd???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 hvad kan det være m.m. råd???

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Zarina12Zarina12
    Medlem

Hej
    Naja har haft eksem på benene og det forsvandt så.. købte så locobase REPAIR som lægen og apotekeren anbefalede mig.. nu her til aften da hun har været ser jeg at hendes ben er fyldt med røde knopper.. og hun har lidt på maven.. det ligner overhovedet ikke eksem som sidst.. Synes vi har bøvlet meget med hvad hun kan tåle og ikke kan.. vi bruger neutral vaskepulver.. ja alt uden perfüme.. bliver så bekymret når jeg ser sådan noget.. hun virker ikke genret af det. andre der har prøvet ligende??

cilotte29cilotte29
    Medlem

Hvis dit barn har haft feber, kan det være 3 dages feber. Der får man udslæt bagefter.

Men det er højst sikkert en allergisk reaktion. Og det kan være mad, olie, shampo, vaskepulver osv.. Det er bare med at tage en ting af gangen…

Er der noget dit barn har fået, som hun ikke har fået før?

Zarina12Zarina12
    Medlem

Nej hun har ikke åfet noget hun ikke har fået før.. hun har heller ikke haft feber eller noget.. har været ved læge med hende og han kunne ikke sige mig havd det var.. evt en allergisk reaktion.. holder godt øje med de ting hun spiser m.m.. bruger ikke noget med perfume i.. smørre hende ind i fugtighedscreme hver gang hun har været i bad.. kun på ben og mave.. de dage hvor det er ekstre slemt bruger jeg locobase. har en creme til hende for eksem men menere ikke der er eksem.. så hvis hun stadig har det i næse uge skal jeg der ned igen….
    knus Carina

Anonym
    Gæst

Man skal være påpasselig med, hvor meget og hvor tit man smører med locobase !! Jeg har selv prøvet at smøre for meget og for tit og det resulterede netop i et stort område med røde knopper, der hvor jeg havde smurt…

/Lotte

Zarina12Zarina12
    Medlem

okay det har jeg ikke lige tænkt på *S*, nu hvor lægen anbefalede mig det.. men jeg har de sidste par dage smurt hende med en anden fugtighedscreme og nu r de røde knopper væk, hun er stadig lidt ru og her fået nogle knopper på den venstre albue som hun har kløet lidt i, men de er næsten også væk.. x-er finger for at det bare lige var en éngangstur med de knopper..
    knus Carina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.