Så går de!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej.
    Det her er vildt!
    Mandag efter eftermiddagsluren besluttede Nanna og Signe at nu ville de lære at gå. Så det gjorde de! Signe har i et par uger kunnet rejse sig meget usikkert direkte fra gulvet. Nanna har ikke kunnet. Men i mandags knoklede Nanna så på i ca ½ time og da hun var begyndt efterlignede Signe. Og indenfor ½ time gik de begge. De første skridt var meget usikre – og stolte – og turene blev længere og længere. De er stadig ikke over det hele, men der sker fremskridt dag for dag.
    Tænk at to mennesker kan følges så meget. Det er sgu næsten helt uhyggeligt!
    I øvrigt var det i vores sommerhus hvor vi var fra lørdag til onsdag. Og edt var også der de begyndte at kravle med to dages mellemrum i sommerferien. Så hvis jeg synes de er for længe om at lære tysk ell.l så tager vi da bare derud!
    Synes lige jeg ville dele det med jer.
    Kh Susan

dianne2dianne2
    Medlem

JA DET ER DA SJOVT AT DE GØRE DET SAMMEN SÅ HURTIGT EFTER HINANDEN. også at det er oppe i jeres sommehus så er det jo bare med at tage nogle turer der op nå de skal lærer noglet nyt som du selv skriver.. hi hi..

hilsen dianne (glad på dine vejen)

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Susan

Tillykke !!!! Nu varer det ikke længe inden I har de 2 banditter over det hele 😉 Men det er da sjovt at de følges SÅ meget i deres udvikling.

Knus
    Mette & Mia ( som lige pt. synes at det er hyleskægt at gå den modsatte retning af sin mor…. og så bare vinke og sige hej-hej når jeg kalder på hende)

joreidjoreid
    Medlem

Ja da Iben begyndte og gå for 3 uger siden fik man da en lille klump i halsen for nu er de ikke ens baby mere som er så hjælpeløs som før. Nu kommer de omkring og er nogle værre banditter, og er i alt det de ikke må. Men det er nu så hyggeligt når de kommer vraltende omkring 🙂

Tillykke med dem begge

Kirsti

Anonym
    Gæst

Lige et nysgerrigt spørgsmål: Hvordan finder de ud af at de kan gå? For vi prøver at lade som ingenting og alligevel prøver vi at “træne” ved at sætte os med lidt mellemrum imellem os. Meeen Olivia er 14 mdr. d. 29 oktober, og “brokker” sig når vi giver slip fra hende, fordi hun gerne vil gå men ikke kan selv.
    Vil så gerne at det lykkes for hende, selvom jeg ved at det kommer når det kommer.
    Måske nogen bare havde et fif til hvordan man ku lokke el. støtte. Nå, men det kommer nok lige pludselig:o)

KH Linda & Olivia

Anonym
    Gæst

Ja det er forunderligt at de finder ud af at de kan kravle, gå, og alt det andet. Jeg ved ikke hvordan de gør, men det kommer jo helt af sig selv. Vi har prøvet at lokke Signe til gå hen til vores udbredte arme da hun begyndte at rejse sig, men tøsen var da kvik nok til at gå ned på alle 4 og kravle i stedet. Det må jo være et instinkt der får dem til at rejse sig, og jeg tror ikke man kan forcere det ret meget. Det er ikke andet at gøre end at vente – og det kan jeg sagtens sige, for jeg har da om nogen været utålmodig… Det er altså bare lettere at aflevere og hente to børn på en gang når de kan gå!

Anonym
    Gæst

Hej Susan

Hvor skønt, at de to små nu er gående 🙂

her venter vi med længsel på, at Johanne knækker koden – det er tæt på, men hun er godt nok en lille forsigtig-mås, der ikke lige kaster sig ud i alting;-)

Jeg kom bare pludselig til at tænke på dit indlæg, hvor du skriver, at de både lærte at kravle og gå i sommerhuset.

Esben lærte at kravle rigtigt på en ferie i Prag og han tog sine første skridt i Berlin.

Johanne lærte at kravle i vores sommerferie i Skagen, så nu er det da vist ved at være på tide, at jeg skal have overtalt manden til en lille ferietur igen;-)

Hvor er det mærkeligt 🙂

kh Berit

Bubs79Bubs79
    Medlem

Laura lærte også at gå en uge hvor svigerforældrene var på besøg.. Mon ikke det handler om at man er sammen på en anden måde når man er på ferie eller har besøg.. ? Måske de glemmer at være forsigtige fordi der sker så meget nyt.. ?

Håber hun snart får styr på stængerne.. 😉

Knus..
    Sine

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.