Til Marianne73

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Marianne.

Hvordan gik det med trusserne? – Måtte du udskifte til ‘telte’? Jeg kan huske, du var lidt i ‘chok’ over brug af trusser efter fødslen… 😉

Venlig hilsen
    Krit

Bubs79Bubs79
    Medlem

Hehe.. Jeg havde samme reaktion.. *G*
    Men jeg må altså krybe til korset og tilstå at jeg allerede efter en måned gik over til tamponer – ja, på trods af alle advarslerne.. Jeg havde det SÅ dårligt med mig selv imens jeg brugte bind, følte virkelig at jeg lugtede og rendte på toilet i tide og utide for at se om det hele sad hvor det skulle.. Så skiftet var for mig altså en lettelse som jeg heldigvis ikke oplevede nogen problemer med.. Jeg vil ikke anbefale det, men jeg er glad for at jeg selv gjorde det. Så jeg var altså tilbage i mine vanlige G’s efter en måned..

Knus..
    Sine

Anonym
    Gæst

Hæ. Når jeg tænker tilbage synes jeg at det var temmelig fjollet at jeg var så nervøs for ‘mormor’ trusserne og bind. Og efter fødslen var jeg, som der også var én, der skrev: Fuldstændig lige glad med trusser, så det gik fint!!!

Hvilket dog ikke forhindrede mig i at skifte tilbage til ‘string’ lige så snart det overhovedet var muligt!!! 🙂

Knus fra Marianne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.