Jamen hvornår så!?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Jamen hvornår så!?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Bubs79Bubs79
    Medlem

Igår var jeg som så ofte før, afsted med Laura i bæreselen. Hun synes det er rigtig hyggeligt at sidde der, og nyder at kunne holde øje med alle menneskerne, og så er hun så dejlig træt når vi kommer hjem igen.. *Ja man har vel bagtanker.. fnis*
    Igår steg jeg så af metroen på Frb. og smilte høfligt til et par damer som havde spottet putgåsen.. På vej op af rulletrapperne kan jeg så høre at de snakker om at det virkelig var for dårligt.. Man kunne jo falde – ja jeg var jo ikke i tvivl om at det måtte være mig de snakkede om, og jeg blev faktisk lidt bitter.
    1) Ja, man kan falde, men mennesker på min alder falder altså sjældnere end mennesker på deres (ca. 70 år)
    2) Når jeg går med hende på maven er jeg nok om muligt, ekstra opmærksom på at styre langt udenom alt hvad der udgør potentiel snublefare.
    3) Hvornår skulle jeg ellers bruge den? Hun gider ikke sidde i den når vi bare er her hjemme – for lidt action tror jeg.

Er det bare mig der mener at min bæresele er til for at blive brugt?

Knus..
    Sine

Anonym
    Gæst

… Min yndlingssmiley er en glad mand med stor, rund næse – men ND oversætter den forkert, så jeg er altså ikke overrasket, men glad!

VH / Louise (Sådan: [: O )], ikke: :O)]

Bubs79Bubs79
    Medlem

Skal måske lige sige til den ældre del af befolkningens forsvar, at jeg senere på dagen gik forbi en MEGET storsmilende dame som altså ikke rystede på hovedet af os.. 😀

Knus..
    Sine

Anonym
    Gæst

Hej Sine,

Ja, selen er til for at blive brugt! Og der skal da meget til, at der sker noget med hende, hvis du snubler – og der kan da også ske alt muligt enten i hjemmet hvor du bærer hende på armen, eller hvis barnevognen får overbalance og tipper (f xpå vej over en kantsten), men derfor sidder man jo ikke musestille eller lader vognen stå, vel?

Det er i øvrigt godt for deres motoriske udvikling at blive båret i sele/slynge/vikle, så glem alt om de gamle, og gå nogle flere ture med Laura :O) – de er bare misundelige over din balanceevne og stærke knogler, der strutter af kalk!

VH Louise (der godt kunne tænke sig at møde høflige ældre mennesker på gaden, hvis (uundgåelige! har de ikke andet at tage sig til?) kommentarer var positive!)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.