Hvor kan vi tage hen??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Hvor kan vi tage hen??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    cille7cille7
    Medlem

Hej piger
    Min kæreste og jeg skal holde barsel sammen hele januar måned. Vi har nu fåret den ide at vi gerne vil et eller andet sted hen. Vi har ikke bil eller kørekort nogen af os, så det begrænser os nok lidt. Jeg selv er måske lidt til at leje et luxux sommerhus med pool og spa, men hvad kan man ellers med, en på det tidspunkt 5 månder gammel baby??Nogle erfaringer??
    knus
    cecilie

Anonym
    Gæst

Et lækkert sommerhus lyder da dejligt, men det er faktisk ret dyrt at leje sådan et, hvis det skal være med pool og spa.

Hvad med at tage en afbudsrejse til sydens sol? Det tror jeg næsten man kan til samme pris. Man skal selvfølgelig langt væk for at finde varme i januar, men Cran Canaria eller Tenerife…

Vi regner selv med at tage en afbudsrejse til grækenland i april/maj – glæder mig!

KH Berit

gladbabygladbaby
    Medlem

Hejsa – er lige på besøg fra september og jeg vil blot givet et godt råd. Min veninde og hendes mand lejede et hus i Spanien meget billigt da det var udenfor sæsonen da de holdt barsels sammen et par måneder, og det var guld værd for dem og deres to børn. De havde godt nok bil og kørte selv, men man kan jo flyve derned, og det er altså ikke mega dyrt med flybilletter efterhånden.
    Huset fandt de på nettet, og der var oven i købet pc og netadgang så de kunne holde kontakt med os herhjemme. Der var svimmingpool og det hele, og jeg mener de gav 6000 for 1½ – 2 måneder.
    Hertil kom så mad, men som de sagde, så er det billigt dernede, og de skulle jo også spise herhjemme.
    De kom hjem solbrune og godt ladede op, så det ville jeg klart gøre, hvis det var mig.

Rikke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.