helt vildt…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    cille7cille7
    Medlem

Så står verden da ikke længere. Jonas har sovet igennem nu 2 nætter i træk. Dvs han er blevet lagt ca ved 21-21.30 tiden, og har så sovet lige indtil 7.30. En ønskebaby eller hva!!
    Vi tør selvfølgelig ikke tro på at det sker igen, men på den anden side. Det sagde vi også efter første nat det skete, men det er nu meget tidligt synes jeg nok. (10 uger i morgen)
    gad vide om det har noget med at ham kun får flaske?? Han får jo præcis det mad han har brug for i forhold til vægt mm.
    Har nogen prøvet det samme???
    Knus
    cecilie

anettedkanettedk
    Medlem

Nogen dage har Mathias fået lidt MME fordi jeg ikke har haft nok mælk til ham om aftenen – nogle af de nætter har han efterfølgende sovet 6 timer, fået lidt mad og sovet 3-5 timer igen!

De dage hvor han kun får bryst sover han mellem 3-5 timer efter han er faldet i søvn, får lidt mad og sover så 2-3 timer igen, så om det er MME der gør han sover længere er svært at sige – men jeg kune godt have det mistænkt for at være sværere at fordøje og de derfor kan sove i længere tid.

Jeg vil da glæde mig til den dag Mathias sover lige så mange timer som Jonas i træk!!! Det bliver stort :-))

Anette

Anonym
    Gæst

Ikke med Sif (endnu), men med Bjørn prøvede jeg det fra ca. 3 mdr., og jeg mener Astrid var næsten 4 mdr.
    (Før da skete det enkelte nætter, men uregelmæssigt)

– Begge 100% på brystet… (Så jeg tror ikke, det handler om kosten, mere barnets personlighed/udvikling)

Venlig hilsen
    Krit

Heidi03Heidi03
    Medlem

Ja …min søn sover fra 21 til 7.30 og har gjort det 3 uger nu.
    Til gengæld sover han meget lidt om dagen, hvilket resulterer i at mors arme og skuldre er ved at være godt brugte!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.