Hvad laver I? – om job

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Hvad laver I? – om job

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej derude

Jeg mener, at vi havde sådan en runde i starten af graviditeten – men det er jo meget lang tid siden… Synes det kunne være meget sjovt at høre, nu hvor vi også har fået sat ansigt på en del af os…
    Er der i øvrigt ikke flere, der skal med på hjemmesiden?

Nå, men jeg kan jo starte med mig selv.

Jeg er folkeskolelærer og arbejder på en 10.Klasseskole i Juelsminde. Jeg underviser i dansk, tysk, hjemkundskab og international liniefag.

Jeg holder barsel indtil august 2006 – så det kommer til at passe med et helt skoleår – Perfekt!

KH Berit

Anonym
    Gæst

Jeg er line manager (gruppeleder) på et oversætterbureau – vi oversætter alt andet end skønlitteratur, f.eks. brugervejledninger til fjernsyn og videoer, IT, spil, hjemmesider, software i digitale kameraer – alt, hvad man kan forestille sig… Min gruppe har mest tekniske og medicinske oversættelser – f.eks. brugervejledninger til mejetærskere og ultralydsscannere – samt oversættelser fra tysk til dansk. Jeg er uddannet tolk og translatør i italiensk, men der er ikke meget arbejde med italiensk, så jeg arbejder med engelsk til dansk, og en gang i mellem svensk til dansk.

Jeg regner med barsel indtil august/september 2006, med delvis genoptagelse af arbejdet omkring maj; jeg kan oversætte hjemmefra.

Glæder mig til at høre om jer andre :O)

VH / Louise

Mary79Mary79
    Medlem

Jeg er studerende på Århus universitet. Jeg studerer Molekylær Biologi og mangler bare specialet, der primært er praktisk arbejde/forskning i et bioteknologisk klassificeret laboratorium, hvor jeg allerede har arbejdet/forsket i et halvt år under graviditeten. Jeg regner med at tage tilbage engang sent på foråret 2006.

Marianne og Freja 1 md og 2 dg

Bubs79Bubs79
    Medlem