Billeder…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Så er der sendt billeder af både Sif og undertegnede afsted til Louise på mail snabel-a august2005 dot dk (hermed opfordring til at flere sender billeder…)
    så I snart vil kunne se dem på http://august2005.dk
    Venlig hilsen
    Krit

Bubs79Bubs79
    Medlem

Åhh Louise.. Jeg føler med dig!! Prøv at støvsuge.. Eller sæt en maskine vasketøj over.. Et par fantastiske vindere her i familien.. 🙂

Knus..
    Sine og Laura Mai – 3+1

Bubs79Bubs79
    Medlem

I vores ca. 100 år gamle lejlighed, hvor der ikke er noget badeværelse, har vi sådan en “løs” bruseniche med motor til at pumpe vandet ind og ud – den er også fantastisk at sove ved siden af, så nu behøver jeg ikke være bekymret for at gå i bad – jeg placerer bare liften ved siden af og så kan jeg ellers stå der inde i tuuusind år, og Laura sover som en sten. Kæresten havde ikke gennemskuet hvorfor hun stod derude i formiddags, så han satte hende ind i stuen da han skulle i bad, og vupti – et stk klynkende barn. Så måtte Sine tegne og fortælle, og så fik Laura lov til at sove igen..

Sjovt med de lyde.. 🙂

Sine

Anonym
    Gæst

Og de er på nu – Krit, jeg havde troet, at du var mørkhåret, men sådan bliver man så overrasket – det er sjovt at se!

Der er plads til mange flere billeder, I andre, så send endelig!

I må også meget gerne skrive et indlæg i en tråd, hvis I synes, at den skal med på tips-siden.

VH / Louise

Anonym
    Gæst

Øv, det fatter jeg simpelthen ikke – siden er opdateret 21:01 herfra :O( – har I andre også problemer?

Trætte hilsner Louise og Amanda, som har tilbragt sin 1-måneds fødselsdag i vågen tilstand (med en 5-7 lure af ½ times varighed) på mors arm – slyngen gad vi ikke i dag, liften slet slet ikke… Gaaaab, hvor er jeg træt… Og det er Amanda også, så hvorfor sover hun ikke… (skulle lige pive lidt… – sorry :O))

Bubs79Bubs79
    Medlem

Jeg vil også se Krit!!! Har opdateret siden, men ingen krit.. Eller Sif for den sags skyld.. 🙂

Knus..
    Sine og Laura Mai som hænger og sover på mors efterhånden følelsesløse arm..

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Hej Louise!
    Flot reaktionstid… Hvis det var mig, der reagerede såhurtigt, ville de fleste blive forbavsede… 🙂
    Venlig hilsen
    Krit

Bubs79Bubs79
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Tak! Hemmeligheden er en bærbar pc med trådløs internetforbindelse – så jeg har hul ud til den store verden hvorsomhelst, også når burre-babyen hænger og hænger :O)

VH/ Louise

Anonym
    Gæst

De er på nu :O)

/Louise

Bubs79Bubs79
    Medlem

Hej Louise..

Som Krit har beskrevet tidligere sender du billederne til mail snabel-a august2005 dot dk – uden mellemrum, og naturligvis med de rigtige tegn..

– Sine

Hejsa!! Hvordan ligger man billeder ind af vores børn så i andre kan se dem??

Louise og Clara 1måned+19dage

Anonym
    Gæst

Jeg ved godt, at det er lidt besværligt, men jeg vil så gerne undgå spammail… Så adressen, I kan sende billeder til, er:

mail@NOSPAMaugust2005.dk

Kopiér adressen over i til-feltet i dit email-program, og slet NOSPAM – så har du den korrekte adresse.

Giver det mening?

VH Louise

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.